Jari Sillanpään oma kuohuviini nyt saatavilla

Suosikkilaulaja Jari Sillanpää on saanut oman nimikkokuohuviinin. Jari Sillanpää Sparkling Wine on laadukas ranskalainen kuohuviini, joka on saatavilla Alkon tilausvalikoimasta 8.6.2015 alkaen.

Kehitetty yhteistyössä Jari Sillanpään kanssa

Kuohuviinin on kehittänyt ja sitä maahantuo Hartwa-Trade, mutta aloite kuohuviinin lanseeraamiseksi tuli Jarilta. ”Olen asiasta todella innoissani ja oma kuohuviini on pitkään ollut salainen haaveeni” Jari Sillanpää kommentoi nimikkoviiniään. ”Viinissä on upeat kuplat ja luulen, että Jari Sillanpää Sparkling Wine on suomalaisten mieleen”, laulaja toteaa.

Saatavilla tilausvalikoimasta 8.6.2015 alkaen

Jarin uutuuskuohuviini on maultaan puolimakea ja siinä on runsaat ja pehmeät kuplat. Ihastuttavan hedelmäisessä maussa voi aistia päärynöiden ja kypsien persikoiden aromeja.

Kuohuviini on pakattu tyylikkääseen 0,2 litran pikkolopulloon, jolla on hyvä nostaa maljaa Jarin huikealle uralle. Jari Sillanpää Sparkling Wine on saatavilla Alkon tilausvalikoimasta 8.6. 2015 alkaen 24 kappaleen laatikoissa ja tilauksen voi tehdä Alkon myymälässä tai verkkosivuilla. Tuotteiden toimitus kestää noin viikon ja ne toimitetaan Alkon myymälään.

Kuohuviini kehitettiin Jarin juhlavuoden kunniaksi

Kuohuviini on myynnissä myös Jarin 20 vuotta huipulla –juhlakiertueen keikoilla. Juhlakiertue huipentuu elokuussa Jarin 50-vuotissyntymäpäivänä järjestettävään stadionkonserttiin. Kiertueen aikataulu löytyy Jari Sillanpään verkkosivuilta.

Hinta: 3,30 €/ pullo, 79,20 € / laatikko
Tuotenumero: 949543
Laatikkokoko: 24 kpl
Alkoholi: 10.5 %
Sokeri: 33g/l

Kuohuviiniä maahantuo ja markkinoi Hartwa-Trade Oy Ab, joka on yksi Suomen merkittävimmistä alkoholialan maahantuojista ja jakelijoista. Hartwa-Trade on kokonaan Hartwallin omistama tytäryhtiö ja sen laajaan valikoimaan kuuluvat lukuisat suomalaisten suosikkibrändit, kuten J.P. Chenet, Freixenet ja Baileys Original Irish Cream.

Kuva tuotteesta Hartwallin kuvapankissa: Jari Sillanpää Sparkling Wine, 0,2 ltr

Lisätietoja: Hartwa-Trade Oy Ab, tuotepäällikkö Lea Kaikkonen, lea.kaikkonen@hartwall.fi, puh. 020 717 2278