Kaivattu Napapiirin Jaffa tekee paluun Napapiirin Sankarit -elokuvan jatko-osan myötä

Vuoden 2010 katsotuin elokuva Napapiirin Sankarit saa jatko-osan. Odotettu kotimainen komedia nähdään jälleen yhdessä tutun kumppaninsa, Napapiirin Jaffan kanssa. Napapiirin Sankarit 2 saa ensi-iltansa 30.9.2015. Napapiirin Jaffa puolestaan saapuu kauppoihin syyskuun alussa.

Hartwall Jaffan kausituote on enemmän kuin uutuus

Suomalaisten rakastama aito ja oikea Hartwall Jaffa -virvoitusjuomaperhe täydentyy herkullisella kausimaulla kun Napapiirin Jaffa palaa kauppoihin tänä syksynä. Napapiirin Jaffa on kaivattu maku joka saa inspiraationsa Lapin luonnosta. Uutuusjuomassa maistuu pohjoisen taika: kirpeä karpalo ja raikas punaherukka. Herkullisen syvänpunainen juoma saa makunsa aidosta mehusta aivan kuten muutkin Hartwall Jaffa-virvoitusjuomat.

- Vuonna 2010 Napapiirin sankarit oli vuoden katsotuin elokuva ja Napapiiri Jaffa myyntimenestys. Elokuvan nimikkojuomaa myytiin silloin yli 1,2 miljoonaa litraa. Odotukset ovat tälläkin kertaa korkealla, sillä juoma erottuu makuprofiililtaan juomahyllystä ja linkittyy syksyn odotetuimpaan elokuvatapaukseen, kertoo Hartwall Jaffa brändistä vastaava tuotepäällikkö Karita Taura.

Kätevään, helposti mukaan otettavaan puolen litran pulloon pakattu kausiuutuus on makeutettu sokerilla (33 kcal/100 ml). Rajoitetun ajan myynnissä olevaa juomaa on saatavilla myös 1,5 litran kierrätettävässä kuluttajapakkauksessa.

Napapiirin Sankarit 2 -elokuvaa tähdittää tuttu näyttelijäkaarti

Napapiirin sankarit 2 -elokuva on kuvattu Kolarissa, Kittilässä, Ylläksellä ja Helsingissä. Elokuvan jatko-osaa tähdittävät ensimmäisestä osasta tutut sankarit: Jussi Vatanen, Pamela Tola, Miia Nuutila ja Timo Lavikainen. Elokuvan on ohjannut Teppo Airaksinen.

Ensimmäinen Napapiirin sankarit oli vuoden 2010 katsotuin elokuva yli 385 000 katsojallaan. Elokuva palkittiin Jussi-gaalassa yleisö-Jussilla sekä parhaana elokuvana, parhaasta ohjauksesta ja parhaasta käsikirjoituksesta.

1 auto, 4 tubettajaa ja 840 kilometriä halki Suomen

Napapiirin Jaffa -kampanjassa toteutetaan myös ennennäkemätön sosiaalisen median sankaritarina, kun neljä Suomen suosituinta tubettajaa – Eeddspeaks, Krouppi, Miisas ja Soikku – lähtevät matkalle kohti Napapiiriä. Koko matka dokumentoidaan videoilla, jotka avautuvat YouTubessa, Facebookissa, Instagramissa, Snapchatissa ja Twitterissä. Fanit voivat seurata lempitubettajansa matkaa Napapiirille reaaliaikaisena, kommentoida, osallistua haasteisiin ja ohjata tarinan kulkua. Matkan varrella myös pysähdytään eri paikkakunnille, joissa voi bongata matkaa tekevän Napapiirin Jaffa -auton tubettajineen. Kiertue toteutetaan juuri ennen elokuvan ensi-iltaa 26.-27.9.2015.

Lisätietoja: Oy Hartwall Ab, tuotepäällikkö Karita Taura, karita.taura@hartwall.fi, puh. 020 717 2075 tai 050 595 2148 ja viestintäpäällikkö Taina Lampela-Helin, taina.lampela-helin@hartwall.fi  , puh. 020 717 2100.

Sosiaalinen media: facebook.com/hartwalljaffa, instagram.com/hartwalljaffa, youtube.com/aitooikeajaffa, #napapiirinjaffa

Tuotekuvat:Napapiirin Jaffa tuotekuvat (o,5 l ja1,5 l) Hartwallin kuvapankissa

Hartwall Jaffa®

Jo vuodesta 1949 markkinoilla ollut Hartwall Jaffa on Suomen arvostetuin virvoitusjuomabrändi. Tänä päivänä Hartwall Jaffa on monipuolinen tuoteperhe, jonka valikoimasta löytyy juomia monenlaiseen makuun. Hartwall Jaffa -juomien maku tulee aina aidosta hedelmästä, sillä kaikissa Hartwall Jaffa -juomissa käytetään aitoa hedelmämehua. Hartwall Jaffa -juomat valmistetaan Hartwallin Lahden virvoitusjuomatehtaassa ja niissä on Suomalaisen Työn liiton Avainlippu merkkinä kotimaisesta työstä.

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia, oluita, siidereitä ja long drink -juomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa. Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä.

Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia. Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää. www.hartwall.fi