Karjala Hockey House Vanhalla Ylioppilastalolla takaa MM-lätkätunnelman

MM-kotikisojen tunnelma nousee ja on jälleen aika kannustaa Leijonat menestykseen. Stadin kovimmassa kisastudiossa, Karjala Hockey Housessa Vanhalla Ylioppilastalolla lätkätunnelma on katossa koko kisojen ajan.

Kotikisat yhdessä Ruotsin kanssa lähestyvät ja MM-kisatunnelma nousee. Karjala-olut on mukana tukemassa Leijonien menestystä. Karjala Hockey House Vanhalla Ylioppilastalolla avataan ensimmäisenä kisapäivänä 3.5. Kisastudiossa tunnelma on katossa koko MM-kisojen ajan.

Isot screenit, tiivis tunnelma, maukkaat purtavat ja kisakatsomoiden virallinen olut takaavat lätkäkokemuksen. Karjala Hockey Housessa ei kuitenkaan tarvitse tyytyä pelkkään screenin tuijotteluun. Tarjolla on lisäksi kisayleisöä viihdyttävää ohjelmaa, kuten lätkävisailua, pöytälätkäpelejä sekä Karjala Hockey House –valokuvausseinä, jossa voi ikuistaa kisatunnelmia. Matsien jälkipelit hoidetaan Vanhan terassilla.

Kisastudio on auki kaikkina pelipäivinä 3.5. alkaen pois lukien torstai 9.5. ja tiistai 14.5.

Karjala – Just eikä melkein.

Maija Niemelä, hovimestari, Vanha Ylioppilastalo, puh. 050 557 6085 maija.niemela@hyy.fi
Tiina Turkulainen, Karjala-oluen tuotepäällikkö, Hartwall, puh. 050 3766772, tiina.turkulainen@hartwall.fi

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster's ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink. Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa. Lähdevesipullottamo on Karijoella Etelä-Pohjanmaalla ja pääkonttori Helsingissä. Hartwall on osa Heinekenia, joka on Euroopan suurin ja maailman kolmanneksi suurin panimo volyymilla mitattuna.