Kesäfestivaaleille pystytetään ainutlaatuinen ja rento konttimotelli

Airbnb-palvelun kautta vuokrattavat huoneet sijaitsevat festivaalialueen ytimessä

Tämän kesän festivaaleilla majoittuville on tarjolla erilainen vaihtoehto perinteiselle telttailulle, sillä Foster’s® pystyttää kesän suosituimmille festivaalialueille Australian erämaiden tunnelmaa henkivän motellikontin. Rento motelli tarjoaa majoittujilleen taatusti ainutlaatuisen festarikokemuksen ja eturivin paikan festivaalitunnelman keskiössä.

Kesän 2015 mielenkiintoisin festivaaliuutuus tulee epäilemättä olemaan Foster’sin No Worries -konttimotelli, joka pystytetään kesän kiinnostavimmille festivaalialueille. Kesäkuussa Seinäjoen Provinssirockiin, heinäkuussa Lahden Summer Upiin sekä Oulun Qstockiin ja elokuussa Jyväskylän KeMuille kohoaa australialaishenkinen erämaa-motelli baareineen ja karaokeineen. Motellikontti tarjoaa mahdollisuuden majoittua suoraan festivaalialueella – mutkattoman viihtyisän motellikontin ikkunoista on aitiopaikkanäkymät niin esiintymislavoille kuin Foster’sin baarialueellekin.

”No Worries -motellissa majoittuvat pääsevät näkemään festivaalit aivan uudessa valossa. Alueiden avatessa porttinsa yleisölle avataan myös motellikonttia ympäröivän Foster’sin baarialueen ovet. Motellikontti on erinomainen tapa majoittua niille festarijuhlijoille, jotka haluavat nauttia yhtä aikaa Australian erämaatunnelmasta ja festivaalialueen äänekkäimpien naapureiden seurasta. Motellin rento meininki takaa varmasti mielenkiintoisia festarikokemuksia”, kuvailee Foster’sin tuotepäällikkö Tiina Happonen Hartwallilta.

Motellikonttiyöt vuokralla Airbnb-palvelussa

Yöt motellikontissa ovat vuokrattavissa Airbnb-palvelun kautta. Mutkattoman motellimajoituksen hinta ei päätä huimaa, sillä huoneen motellikontissa voi vuokrata hintaan 20 euroa/yö. Yksi motellihuone majoittaa kaksi henkeä ja kahdesta huoneesta koostuvan konttimotellin huoneita vuokrataan yhdeksi yöksi kerrallaan. Airbnb-palvelun kautta motellikontin huoneiden vuokraajiksi voivat ilmoittautua kaikki täysi-ikäiset festivaalivieraat. Motellikonttiyön vuokraajiksi varaustiedustelujen pohjalta valittuihin otetaan yhteyttä viikkoa ennen kunkin festivaalin käynnistymistä.

Viiden tähden hotellin sijaan Foster’sin No Worries -motelli tarjoaa nimensä mukaisesti rentoa majoitusta ja Australian lämmintä erämaatunnelmaa suomalaisten festivaalien ytimessä.

No Worries -motellikontista huoneen voi vuokrata seuraavina ajankohtina:

Provinssirock: 24.–25.6., 25.–26.6., 26.–27.6.
Summer Up: 3.–4.7.
Qstock: 24.–25.7.
KeMut: 21.–22.8., 22.–23.8.

Motellikontin huoneet ovat vuokralla Airbnb-palvelun kautta.

Provinssirock: https://www.airbnb.com/rooms/6125504
Summer Up: https://www.airbnb.com/rooms/6482842
Qstock: https://www.airbnb.com/rooms/6439946
KeMut: https://www.airbnb.com/rooms/6440451

Lisätietoja: Tiina Happonen, Foster’sin tuotepäällikkö, Hartwall, tiina.happonen(at)hartwall.fi, puh. 020 717 2923

Median yhteydenotot: Taina Lampela-Helin, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. +358 20 717 2100, taina.lampela-helin(at)hartwall.fi

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=3089-lhecbbhmel&l=FI

Foster’s

Foster’s on virkistävä lager-olut, jossa maistuu ripaus Australian aurinkoa ja hauskuutta. Foster’s-olutmerkin perustivat irlanninamerikkalaiset veljekset William ja Ralph Foster vuonna 1886 Melbournessa, Australiassa. Hartwall on myynyt Foster’sia Suomessa vuodesta 2002.

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia, oluita, siidereitä ja long drink -juomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia.

Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä.

Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia.

Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää. www.hartwall.fi