• Oy Hartwall Ab/

Lahdessa juhlitaan Isojano-olutjuhlassa kahden vuoden tauon jälkeen: luvassa Oktoberfestin makuja ja tunnelmaa

Hartwallin Isojano-olutjuhla tuo syksyllä Oktoberfestin rennon tunnelman ja muhkeat maut Lahteen. Iloisten ihmisten olutjuhlassa lavalle nousee maan kovimpia artisteja, muun muassa Elastinen, Kolmas Nainen, Teflon Brothers ja Irina.

Jo vuodesta 1994 asti Lahdessa järjestetty Hartwallin Isojano-olutjuhla oli tauolla koronapandemian takia kaksi vuotta. Nyt klassikkotapahtumassa päästään jälleen juhlimaan 23.–24. syyskuuta.

”Vihdoin pääsemme nauttimaan hyvästä musiikista, ruoasta, juomasta ja ennen kaikkea toistemme seurasta. Vuosien tauon jälkeen ihmiset todella janoavat päästä kokemaan yhdessä elämyksiä, ja niitä Isojanossa tarjoilemme jo 27. kerran”, iloitsee Hartwallin kenttämyyntijohtaja Tero Merinen.

Tänä vuonna juhlakansaa viihdyttävät perjantaina suomiräpin superkokoonpano Lahti United, suosikkiräppäri Elastinen ja Teflon Brothers. Lauantaina lavalle nousevat Rock & Rolls band, Juliet Jonesin Sydän, Irina ja Kolmas Nainen.

Nimikko-oluena Lahden Erikois Oktoberfest

Isojano-olutjuhlaa juhlitaan tänä vuonna Oktoberfestin tunnelmissa, ja nimikko-olut onkin Lahden Erikois Oktoberfest, joka sopii syyskuiseen juhlaan kuin pretzel tuopin kylkeen.

Tapahtuma järjestetään Hartwallin Lahden panimon pihalla Isojano Areenalla. Portit aukeavat yleisölle molempina iltoina kello 19.00. Tapahtuman ikäraja on 18 vuotta.

Liput Isojano-olutjuhlaan ostettavissa Lippu.fi: https://www.lippu.fi/isojano

Ennakkoliput tapahtumaan 50 €/ilta + toimitusmaksu. Lippuja voi ostaa myös tapahtumasta hintaan 55 €, mikäli lippuja on vielä saatavilla.

Median yhteydenotot: Elina Lehmusto, Hartwall, viestintä, elina.lehmusto@hartwall.fi, +358 40 569 6043

HARTWALL

Meidän tehtävämme on virkistää Suomea. Uskomme, että kaikissa tilanteissa, ihmisissä ja asioissa piilee mahdollisuuksia. Lasimme on aina puoliksi täynnä.

Tuotantolaitoksemme sijaitsee Lahdessa ja lähdevesipullottamo Karijoella. Laaja tuotevalikoimamme ulottuu vesistä viineihin. Meillä valmistuu esimerkiksi Hartwall Jaffa, Hartwall Original Long Drink, Hartwall Novelle ja Lahden Erikois. Olemme myös Heineken- ja Pepsi-brändien yhteistyökumppani Suomessa ja tuomme maailmalta satoja laatujuomia viineistä kahviin.

Teemme Suomessa sekä hyviä juomia että hyviä tekoja. Haluamme tehdä hyvät valinnat helpoiksi ja kehitämme tuotantoamme yhä ympäristöystävällisemmäksi: vuonna 2023 juomamme Lahdessa valmistetaan täysin hiilineutraalisti. Edistämme vastuullista juomakulttuuria ja tuomme uusia hyvää tekeviä juomia valikoimaamme. Kaiken takana on yli 630 hartwallilaista, joiden hyvinvointi on meille kaikista tärkeintä – janoamme menestystä yhdessä.

www.hartwall.fi