Orchard Thieves toi salaisen baarin Provinssiin

Tämän päivän festivaalikävijä odottaa festaripäivältä kokonaisvaltaista elämystä. Orchard Thieves -siideri toi Provinssiin salaisen baarin, johon löysi tiensä seuraamalla ketun jättämiä vihjeitä.

Suomalaisilla festareilla osataan panostaa ruokaan ja juomaan osana tapahtuman kokonaisuutta. Tänä vuonna Hartwall ja Orchard Thieves -siideri tekivät Provinssissa jotain suomalaisilla festareilla ennennäkemätöntä ja rakensivat salaisen baarin festarialueella sijaitsevaan metsään.

- Nykyaikaiselta eturivin festivaalilta osataan jo odottaa vuosittaista uudistumista ja kehittymistä useilla eri osa-alueilla. Jos haluamme menestyä ja erottua massasta, on odotukset ylitettävä ja tarjottava myös jotain sellaista, mitä festarikävijä ei osaa toivoa tai odottaa. Orchard Thievesin salabaaritoteutus lossiyhteyksineen tuki erinomaisesti tavoitteitamme - salabaari avasi uuden osan festivaalialueesta kävijöille tarjoten tunnelmallisen ja tuoreen ympäristön piilossa esiintymislavojen massoista, hehkuttaa Provinssin festivaalijohtaja Sami Rumpunen.

Piilotettu keidas metsän keskellä

Reitin salaiseen baariin löysi seuraamalla vihjeitä, joissa toistui Orchard Thievesin etiketeistä tuttu kettu. Vihjeitä oli mahdollista löytää eri puolilta festivaalialuetta ja ketun kuvalla varustetut kyltit ohjasivat baarin suuntaan.

- Uteliaimmat ohikulkijat huomasivat esimerkiksi omenakorin, jonka jokaisessa omenassa oli salaisesta baarista vihjaava tarra. Eri puolille aluetta ripustetuista julisteista löytyi myös puhelinnumero, johon soittamalla sai vinkin sijainnista, kertoo Janiina Gustavsson, Orchard Thieves -siiderin tuotepäällikkö.

Vihjeiden avulla perille löytäneitä odotti metsän keskelle rakennettu siideribaari.

Katso video: https://youtu.be/1ngMrgY0z1o

Provinssissa vieraili kolmen päivän aikana 73 000 juhlijaa. Hartwall on luomassa juomaelämyksiä yli 300 tapahtuman kumppanina.

Meidän tehtävämme on virkistää Suomea. Kun keho ja mieli virkistyvät, seuraa hyviä asioita. Hartwall on myös virkistävä työpaikka ja kumppani.

Hartwallilaisia on yhteensä 700 ja välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä. Moderni tuotantolaitoksemme sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia.

Tunnetuimmat tuotemerkkimme ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Original Long Drink, Hartwall Novelle ja Lapin Kulta. Olemme myös Heineken- ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Median yhteydenotot: Elina Kurttio, viestintäasiantuntija, p. 040 725 9018, elina.kurttio@hartwall.fi