• Oy Hartwall Ab/

Rockstar Energy Drink kokoaa suomiräpin supertähdet yhteen toukokuussa Nokia Arenalla järjestettävään konserttiin - liput voi saada vain voittamalla

Rockstar Energy Drink mahdollistaa toukokuussa 10 000 onnekkaalle ikimuistoisen illan ennennäkemättömällä keikalla, jolla esiintyvät lukuisat kotimaisen räpin kärkinimet.

Keskiviikkona 22. toukokuuta Tampereen Nokia Arenan valtaavat kotimaisen räpin kuumimmat nimet pioneereista nuorempaan polveen. Rockstar Energy Drinkin mahdollistaman Rockstar LIVE 24 -keikan ensimmäisiä artistijulkistuksia ovat supertähdet Elastinen, Etta ja Cledos. Valovoimaisen kolmikon lisäksi kevään aikana esiintyjäkaarti täydentyy vielä viidellä toinen toistaan kiinnostavammalla ja listojen kärjistä tutulla artistilla. Kahdeksan ennakkoon julkistetun esiintyjän lisäksi jättikeikalla koetaan taatusti yllätyksiä, sillä itse showssa paljastetaan vielä lisää artisteja.

Suomen tämän hetken isoin ja komein sisäareena tarjoaa Rockstar LIVE 24 -konsertille maailmanluokan puitteet. Luvassa on takuulla kaikkien aikojen energisin ja yllätyksellisin kotimainen räppikeikka, jota ei todellakaan kannata missata!

"Tavoitteena on luoda ainutlaatuinen ja erityinen ilta kaikille meidän genren ystäville. Rockstar tarjoaa upeat puitteet juhlistaa suomiräpin matkaa kellareista koko kansan tietoisuuteen!” hehkuttaa Elastinen.

"Oon tosi innoissani tästä tapahtumasta ja siitä jengistä, jonka kanssa tullaan nousemaan lavalle. Upee ilta tiedossa!”, iloitsee Etta.

"Siistii päästä esiintymään Nokia Arenalla toukokuussa näin spessuissa puitteissa!”, komppaa Cledos.

Poikkeuksellisen showsta tekee myös se, että sille ei voi ostaa lippuja. Niitä on kuitenkin mahdollista voittaa arvonnassa, jossa on päivittäin jaossa kahden hengen lippupaketteja. Kisaan voi osallistua vain ostamalla Rockstar Energy Drink -juoman ja lataamalla kuvan ostetusta tölkistä osoitteeseen rockstarenergy.fi/live.

Kilpailuun voi ottaa osaa vaikka joka päivä ja se aukeaa perjantaina 22.3. ja päättyy tiistaina 21.5.2024, päivää ennen tapahtumaa. Osoitteesta rockstarenergy.fi/live löytyy tarkemmat tiedot kilpailusta ja sen ehdoista. Ikäraja osallistumiseen sekä tapahtumaan on 18 vuotta.

Lisätiedot:

Misme Halonen, Hartwall, tuotepäällikkö, energiajuomat

misme.halonen@hartwall.fi, +358 50 371 9357

HARTWALL

Meidän tehtävämme on virkistää Suomea. Uskomme, että kaikissa tilanteissa, ihmisissä ja asioissa piilee mahdollisuuksia. Lasimme on aina puoliksi täynnä.

Tuotantolaitoksemme sijaitsee Lahdessa ja lähdevesipullottamo Karijoella. Laaja tuotevalikoimamme ulottuu vesistä viineihin. Meillä valmistuu esimerkiksi Hartwall Jaffa, Hartwall Original Long Drink, Hartwall Novelle ja Lahden Erikois. Olemme myös Heineken- ja Pepsi-brändien yhteistyökumppani Suomessa ja tuomme maailmalta satoja laatujuomia viineistä kahviin.

Teemme Suomessa sekä hyviä juomia että hyviä tekoja. Kehitämme tuotantoamme yhä ympäristöystävällisemmäksi: Lahdessa juomamme valmistetaan jo täysin hiilineutraalisti. Edistämme vastuullista juomakulttuuria ja tuomme uusia hyvää tekeviä juomia valikoimaamme. Kaiken takana on 700 hartwallilaista, joiden hyvinvointi on meille kaikista tärkeintä – janoamme menestystä yhdessä.

www.hartwall.fi