Siiderin ystävät saivat päättää itse: aprikoosi on kesän uutuusmaku

Suomen suosituin siideri Upcider haastoi jälleen faninsa kehittämään tulevan kesän kausimaun. Kun fanit saivat päättää itse, tuloksena on raikas aprikoosi. Siiderin ystävät ovat tutkitusti erittäin kokeilunhaluisia ja uutuusmakuja testataan mielellään.

Kesän siideriuutuus, Upcider Aprikoosi, on kehitetty yhdessä fanien kanssa.

”Siiderin ystävät ovat tutkitusti erittäin kokeilunhaluisia. He testailevat mielellään uusia makuja ja pitävät kausimauista. Siideriä ostetaankin usein pari kolme erimakuista juomaa maisteltavaksi. Suomalaiset ovat mieltyneitä selkeisiin ja luonnollisiin makuihin. Tämän kesän kausimaku aprikoosi on fanien itse kehittämä”, kertoo siidereiden tuotepäällikkö Mira Halonen Hartwallilta.

Upcider Aprikoosi 4,7 % on kesäauringon paahteessa kypsyneen tuoreen aprikoosin tuoksuinen ja maultaan tasapainoinen ja pehmeä. kaikkien Upcider-siidereiden maku tulee aidoista hedelmistä. Ensimmäinen aprikoosin makuinen siideri laajentaa light-siidereiden valikoimaa. Tuotteessa on vain 30 kilokaloria desilitraa kohti.

Upcider Aprikoosi 4,7 % on saatavilla 0,5 litran kierrätysmuovipulloissa maaliskuun lopusta alkaen. Kausimaku on myynnissä vuoden ajan.

Yhdessä fanien kanssa kehitetty
Viime kesänä kuusi Upciderin Facebook-tykkääjää pääsi päiväksi Lahden panimolle osallistumaan uutuussiiderin kehitykseen yhdessä Hartwallin tuotekehityksen ammattilaisten kanssa. Kaikkia osallistujia yhdisti mielenkiinto siidereitä ja tuotekehitysprosessia kohtaan. Tuotekehityspäivä järjestettiin jo toista kertaa. Osallistujat valittiin Upciderin Facebook-faniyhteisöstä hakemusten perusteella.

”Toimme jo viime kesäksi viime vuonna markkinoille ensimmäisen fanien kanssa yhdessä kehitetyn siiderin, kuivan granaattiomenan, joka osoittautui todelliseksi menestykseksi. Olimme todella otettuja siitä, kuinka innostuneita ja sitoutuneita siiderifanit olivat ideoimaan ja kehittämään uutuusmakua”, kertoo Mira Halonen.

Tuotekuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=2176-ilkiclfekg&l=FI

Lisätietoja, kuva- ja tuotenäytepyynnöt:
Viestintäpäällikkö Hanna Leppäniemi,
hanna.leppaniemi@hartwall.fi, puh. 020 717 2073

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster's ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink. Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa. Lähdevesipullottamo on Karijoella Etelä-Pohjanmaalla ja pääkonttori Helsingissä. www.hartwall.fi