Upcider pakkaa uudet Ice Edition -siiderit älytölkkeihin

Suosikkisiideri Hartwall Upcider® tuo kevääseen tuulahduksen kaukoidän mausteisia makuja. Trendikkäät uutuusmaut Ginger ja Lemongrass on pakattu innovatiivisiin   Thermo inc -tölkkeihin, jotka kertovat, milloin siideri on täydellisen kylmää nautittavaksi.

Upcider-tuoteperhe saa kerralla kaksi jännittävää uutuusmakua, kun Ice Edition Ginger ja Ice Edition Lemongrass saapuvat kauppoihin maaliskuussa 2016. Inkiväärin ja sitruunaruohon aromit on poimittu Upcider-tölkkeihin suoraan kaukoidän trendikeittiöistä.

”Haluamme tarjota vaihtelunhaluisille kuluttajille uudenlaisia, herkullisia siiderimakuja. Niin kuin monet muutkin rakastetut Upcider-maut, myös Upcider Ice Edition Ginger ja Lemongrass on kehitetty yhdessä suomalaisten kuluttajien kanssa”, kertoo alkoholijuomien kategoriamarkkinointijohtaja Meri Vainikka Hartwallilta.

Upcider Ice Edition Ginger ja Ice Edition Lemongrass tuovat ripauksen kaukoidän lämpöä ja mausteita illanistujaisiin ja juhliin.

Tölkki kertoo, kun siideri on parhaimmillaan

Upcider Ice Edition Ginger ja Ice Edition Lemongrass tulevat kauppoihin innovatiivisissa Thermo inc -älytölkeissä, jotka kertovat, kun siideri on täydellisen viileää nautittavaksi. Tölkin kylkeen asennettu leima muuttuu valkoisesta siniseksi, kun siiderin lämpötila on alle kahdeksan astetta.

”Tölkkipakkausten suosio on kasvussa. Halusimme kuitenkin lisätä tölkkiin lisäominaisuuden, jotta hyvän suomalaisen siiderin ystävät saavat mahdollisimman täydellisen makuelämyksen”, Vainikka sanoo.

Upcider Ice Edition Lemongrass ja Upcider Ice Edition Ginger -siiderien alkoholipitoisuus on 4,7 %. Juomat on pakattu 0,33 litran tölkkipakkauksiin.

Lisätietoja: Meri Vainikka, Kategoriamarkkinointijohtaja, Oy Hartwall Ab,
+358 50 5546 660, meri.vainikka(at)hartwall.fi

Median yhteydenotot: Taina Lampela-Helin, viestintäpäällikkö, Oy Hartwall Ab, +358 40 6684 600, taina.lampela-helin(at)hartwall.fi

Painokelpoiset kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=3538-kljjgligif&l=FI

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia, oluita, siidereitä ja long drink -juomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia.

Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä.

Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia.

Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää. www.hartwall.fi

Yrityksestä

Oy Hartwall Ab Meidän tehtävämme on virkistää Suomea. Uskomme, että kaikissa tilanteissa, ihmisissä ja asioissa piilee mahdollisuuksia. Lasimme on aina puoliksi täynnä. Hartwallilaisia on yhteensä 630, ja panimoala työllistää Suomessa välillisesti 26 000 ihmistä. Tuotantolaitoksemme sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Kehitämme uusia ideoita sidosryhmiemme kanssa – janoamme menestystä yhdessä. Laaja tuotevalikoimamme ulottuu vesistä viineihin. Tunnetuimmat tuotemerkkimme ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Original Long Drink, Hartwall Novelle ja Lapin Kulta. Olemme myös Heineken- ja Pepsi-brändien yhteistyökumppani Suomessa. Edistämme vastuullista juomakulttuuria ja pidämme huolen, että sekä juomamme että tekomme ovat hyviä. www.hartwall.fi