Vähäkalorinen ja virkistävä juomanautinto - Novelle Fruity Kuplamehu

Uusissa Novelle-pulloissa on 11 prosenttia pienempi hiilijalanjälki

Novelle Fruity Kuplamehu on virkistävä ja vähäkalorinen yhdistelmä raikasta kivennäisvettä ja maukasta mehua. Kuplamehuperheestä löytyy juomanautintoja sekä perheen isommille että pienemmille. Kevään uutuus on suomalaisten suosikkimaku karpalo.

Kuplivan kivennäisveden ja mehun yhdistelmä on raikas ja vähäkalorinen vaihtoehto aamu- tai iltapäivähetken virkistykseksi. Novelle Fruity Kuplamehu -tuoteperheen uusin tulokas on suomalaisten suosikkimaku karpalo. Muita kuplamehuperheen jäseniä ovat Novelle Fruity Kuplamehu Omena ja Novelle Fruity Kuplamehu Mustikka.

Kaikkien Novelle Fruity kuplamehujen raikas maku tulee aidoista marjoista ja hedelmistä. Karpalonmakuisessa uutuusjuomassa on 19 kilokaloria desilitraa kohti.

Kuplamehuista löytyy juomavaihtoehtoja myös perheen pienimmille. Novelle Fruity Junior Kuplamehut ovat erityisesti 3-10-vuotiaiden lasten makumieltymyksiin suunniteltuja lähdevesipohjaisia ja matalahiilihappoisia janojuomia. Junioriväen kuplamehut ovat terveellisempi juomanautinto vaikkapa välipalan kaveriksi.

”Luonnollisia ja terveellisiä vaihtoehtoja kaivataan entistä enemmän myös juomiin. Makunautinnoista ei kuitenkaan haluta tinkiä. Kuplamehut ovat vähäkalorisia ja raikkaita jano- ja välipalajuomia koko perheelle”, kertoo tuotepäällikkö Tea Stenberg Hartwallilta.

Uusi puolen litran pullo - 11 % pienempi hiilijalanjälki

Kaikki puolen litran Novelle-pullot uudistuivat keväällä 2013 uusiin entistä ekologisempiin pulloihin. Puolen litran Novelle-pullojen hiilijalanjälki pienenee uusien pullojen myötä 11 prosenttia pakattua litraa kohti. Ekologisempiin pulloihin käytetään vähemmän muovia. Vuositasolla uudet pullot vähentävät yhteensä 58 000 kiloa muovijätettä, mikä vastaa noin 2,5 miljoonaa puolen litran kierrätyspullojen määrää.

Pullon designiin on kiinnitetty erityistä huomiota. Tiimalasimaisen muotoilun ansiosta pullosta saa paremman tartuntaotteen. Pulloa on helppo kuljettaa mukana arjen askareissa tai treeneissä. Selkeän etiketin ansiosta tuotetiedot löytyvät helposti. Myös kaikki Hartwall Vichy Original, Fenix ja Limonadi -tuotteet pakataan jatkossa uuteen, ekologisempaan 0,5 litran pulloon.

Novelle Fruity Kuplamehu Karpalo on saatavilla kaupoissa toukokuun puolivälistä alkaen. Tuote myydään 0,5 ja 1,5 litran kierrätysmuovipulloissa. Novelle Fruity Junior Kuplamehut ovat saatavilla 0,33 litran kierrätysmuovipulloissa.

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=1601-bajlfigjke&l=FI

Lisätietoja sekä kuva- ja tuotenäytepyynnöt:
Viestintäpäällikkö Hanna Leppäniemi,
hanna.leppaniemi@hartwall.fi, puh. 020 717 2073

Lisätietoja tuotteesta:
Tuotepäällikkö Tea Stenberg, tea.stenberg@hartwall.fi, puh. 020 717 2903

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, mehuja ja erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster’s ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink. Hartwall on osa HEINEKENia, joka on Euroopan suurin ja maailman kolmanneksi suurin panimo volyymilla mitattuna.