Antero Sarén Dell EMC:n toimitusjohtajaksi

Dell EMC:n Suomen toimitusjohtajaksi on nimitetty kauppatieteiden maisteri Antero Sarén. Hän aloittaa tehtävässään 4.2.2019.

Antero Sarén siirtyy tehtävään virtualisointiin keskittyneeltä VMwarelta, jonka Suomen maajohtajana hän on toiminut menestyksekkäästi kolmen vuoden ajan. Ennen tätä Sarén on työskennellyt yli 20 vuoden ajan vaativissa ICT-alan tehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hän työskenteli Postissa 2003–2013 lukuisissa merkittävissä rooleissa, muun muassa sähköisten viestinvälityspalveluiden toimialajohtajana. Uransa alkuvuosina Sarén on työskennellyt muun muassa Compaqilla ja HP:llä.

”Dell EMC:n teknologia- ja palveluportfolio tekee siitä täysin ainutlaatuisen toimijan, ja yhdessä muiden Dell Technologies -yritysten kanssa sillä on loistava kyvykkyys auttaa asiakkaita digitalisaation toteuttamisessa”, Sarén sanoo. ”Olen todella innoissani tästä uudesta haasteesta. Dell EMC on ollut viimeiset vuodet vahvassa kasvussa ja uskon voivani jatkaa tätä myönteistä kehitystä yhdessä osaavan henkilöstömme kanssa.”

Lisätietoja:

Antero Sarén, puh. 040 826 8649, asaren@vmware.com

Päivi Kivikoski-Lahtinen, markkinointijohtaja, Dell EMC, puh. 040 635 8768, paivi.kivikoski@dell.com

Dell EMC:n johtavat infrastruktuuri-, palvelin-, tallennus- ja tietoturvaratkaisut mahdollistavat datakeskusten modernisoinnin, automatisoinnin ja kehittämisen. Tämä luo vahvan alustan organisaatioiden muuttuville tietoteknisille tarpeille ja toiminnan digitalisoimiseen. Dell EMC palvelee asiakkaita 180 maassa kattavan tarjoomansa avulla. Dell EMC on osa Dell Technologies -yritysperhettä.