Cederroth avaa maailman pienimmän päivystysvastaanoton!

Cederroth tuo nyt markkinoille uuden sukupolven ensiaputuotteet. Vihreät Cederroth haavanhoitopisteet ovat olleet markkinoilla jo 30 vuotta, ja niitä on myyty satojatuhansia kappaleita. Nyt on aika esitellä Cederroth ensiapuasema - maailman pienin päivystysvastaanotto. Esiapuasema tulee korvaamaan nykyisen perinteisen, vihreän haavanhoitopisteen.

Cederroth on kehittänyt uuden aseman yhteistyössä asiakkaidensa kanssa ja tulos on aivan omaa luokkaansa. Ensiapuasemasta löytyy monia älykkäitä tuotteita ja innovatiivisia ratkaisuja. Läpinäkyvä kansi ja kumilistat suojaavat tuotteet pölyltä ja lialta, jolloin asema soveltuu myös vaativiin ympäristöihin. Asemassa on kaikki tarvittavat apuvälineet pienempiin onnettomuustilanteisiin, lisäksi siinä on kaksi ylimääräistä säilytystilaa lisätarvikkeille. Käyttäjät voivat näin täydentää tuotevalikoimaa erilaisten työympäristöjen, hoitotarpeiden ja riskitasojen vaatimilla tuotteilla.

”Tuntuu hienolta saada esitellä uuden sukupolven ensiaputuotteet. Olemme 70-luvun puolivälistä alkaen kehittäneet ratkaisuja, jotka mahdollistavat ensiavun antamisen ilman erityistä kokemusta. Uuden ensiapuasemamme myötä voimme tarjota asiakkaillemme oman pienen päivystysvastaanoton, jossa on paras mahdollinen valmius”, kertoo Cederrothin tuotepäällikkö Marie-Louise Stenhammar.

Cederroth lanseeraa samanaikaisesti myös uuden silmänhuuhteluaseman ja uuden innovatiivisen laastariautomaatin. Silmänhuuhteluasema on kahdelle huuhtelupullolle, mikä mahdollistaa tehokkaan huuhtelun, ja sisältää myös Salvequick laastariautomaatin. Silmänhuuhteluasemassa on läpinäkyvä suojakansi ja tilaa lisätarvikkeille, kuten esim. suojakäsineille tai suojalaseille. Uuteen laastariautomaattiin on tehty huomattavia parannuksia. Automaatti on käännetty ylösalaisin, jolloin laastarit vedetään alaspäin ja näin vältetään muiden laastareiden likaantuminen.

"Toivomme useampien osaavan ja uskaltavan auttaa onnettomuustilanteissa, kun työpisteessä on nykyaikaiset, asianmukaiset ja helposti saatavilla olevat ensiapuvälineet”, toteaa Cederrothin tuotepäällikkö Marie-Louise Stenhammar.

Ensiapuasema on saanut arvostetun Red Dot Design Award -palkinnon, joka on yksi maailman tärkeimpiä tunnustuksia teollisen muotoilun alalla. Palkinnon saaminen on todiste siitä, että Cederroth toimittaa maailmanluokan design-laatua. Lue lisää kilpailusta osoitteesta http://www.red-dot.de/presse/

Cederroth ensiaputuotteilla on laaja jälleenmyyntiverkosto ja niitä voi myös tilata osoitteesta www.firstaid.cederroth.com. Cederroth ensiapuvälineitä on nykyään saatavilla monissa Euroopan maissa sekä myös Pohjois-Amerikassa.

Lisätietoja:

Marie-Louise Stenhammar, Cederroth AB
puh. +46 8 590 96313, marie-louise.stenhammar@cederroth.com

Liitteet:
- Tuotekuvat: Cederroth ensiapuasema, Cederroth silmänhuuhteluasema ja Salvequick laastariautomaatti
- Cederroth First Aid -logo
- red-dot-logo