DELL ANTAA NÄYTÖILLEEN TÄYDEN PIKSELITAKUUN

Havaitessaan viallisen pikselin, voi käyttäjä vaihtaa näyttönsä uuteen ilmaiseksi, koko takuun ajan

Dell laajentaa laajakuvaisten näyttöjensä valikoimaa, julkaisemalla kaksi näyttöä, joissa on nyt ensimmäistä kertaa Dellin Premium Panel -takuu. Mikäli asiakas löytää kolmen vuoden perustakuun tai 4-5 vuoden laajennetun takuun aikana näytöstään edes yhden täysin mustan tai valkoisen pikselin, on hänellä oikeus vaihtaa näyttö uuteen veloituksetta. Dell laajentaa Premium Panel -pikselitakuunsa koskemaan koko Ultrasharp-näyttömallistoaan tammikuussa 2008.

”Volyymimarkkinoilla on melko vähän valikoimaa laajakuvaisista lcd-näytöistä,” kertoo tuotepäällikkö Sanna Nieminen Oy Dell Ab:ltä. ”Uudet mallit ovat tarkoitettu parantamaan tuottavuutta kun useampia sovelluksia mahtuu ruudulle samanaikaisesti. Myös kuvanlaatuun ja väritoistoon on panostettu.”

19-tuumainen Dell Ultrasharp 1908 WFP ja 22-tuumainen Dell Ultrasharp 2208 WFP täydentävät Dellin laajakuvaisten lcd-näyttöjen valikoimaa ja tukevat Windows Vistan värikorjausta ja videon toiston parannustoimintoja(1).

Teknisiä tietoja:

Ultrasharp 1908WFP
Näytön koko 19 tuumaa
Kontrastisuhde 1000:1 (typ)
Nimellisresoluutio 1680 x 1050 pikseliä
Vasteaika 5ms
Katselukulma 160° (vaaka- ja pystysuunnassa)
Kirkkaus 300 cd/m2
Värintoisto 16,7 miljoonaa väriä

Ultrasharp 2208WFP
Näytön koko 22 tuumaa
Kontrastisuhde 1000:1 (typ)
Nimellisresoluutio 1440 x 900 pikseliä
Vasteaika 5ms
Katselukulma 160° (vaaka- ja pystysuunnassa)
Kirkkaus 300 cd/m2
Värintoisto 16,7 miljoonaa väriä

Hinnat ja saatavuus
Dell Ultrasharp 2208 WFP -näyttö on saatavilla heti, 339 euron hintaan. Dell Ultrasharp 1908 WFP-näyttö on saatavilla marraskuun 19. päivästä lukien, 259 euron hintaan. Arvonlisäverottomat hinnat sisältävät rahdin.

(1) Based on currently available information from Microsoft. Requirements subject to change. Windows Vista has not been tested on all user configurations and may not be compatible with some hardware devices and other software. Please visit www.windowsvista.com/getready for more information, including complete system requirements.