• Oy SEK Ab/

Dell EMC:n uusi palvelu yhdistää palveluntarjoajat ja pilviratkaisuja etsivät asiakkaat

• Cloud Ecosystem Hub yhdistää pilvipalveluiden tarjoajat ja asiakkaat. Sivustolta löytyy tietoa uusista teknologioista sekä pilvipalveluista, jotka perustuvat Dell EMC:n ratkaisuihin.
  • Uusi palvelu yhdistää pilviratkaisuja etsivät asiakkaat ja palveluntarjoajat, ja mahdollistaa yhteydenpidon markkinapaikalla.
  • Sivusto tarjoaa palveluntarjoajille kasvun mahdollisuuksia online-resurssien, koulutuksen, tapahtumien, markkinointituen ja myyntiliidien avulla.

“On hienoa, että Dell EMC tarjoaa tällaisen kohtaamispaikan asiakkaille ja meille palveluntarjoajille. Uskon, että palvelu helpottaa asiakkaita oikeanlaisen palveluntarjoajan valitsemisessa ja luo meille keinon lisätä näkyvyyttämme”, sanoo Antti Kivalo, joka johtaa myyntiä ja markkinointia kotimaisia konesalipalveluja tarjoavassa DataCenter Finlandissa.

“Näemme, että palveluntarjoajat ovat keskiössä digitalisoituvassa maailmassa. Teemme Suomessa yhteistyötä alan parhaiden toimijoiden kanssa ja näemme pilviratkaisut voimakkaasti kasvavana trendinä. Haluamme olla luotettavin kumppani sekä palveluntarjoajille että loppuasiakkaillemme heidän matkallaan kohti hybridipilviratkaisuja, ja uusi palvelu tukee tätä tavoitetta hyvin”, sanoo Dell EMC:n kumppanuuksista vastaava johtaja Juha-Pekka Väänänen.

Lisätietoja:

Juha-Pekka Väänänen, johtaja, kumppanuudet, 040 760 0048, juha-pekka.vaananen@dell.com