• Oy SEK Ab/

Dell EMC World -tapahtumassa esiteltiin joukko asiakkaiden digitaalista transformaatiota tukevia innovaatiota

Las Vegasissa tehdyt julkistukset vauhdittavat konesalien modernisointia, automatisointia ja transformaatiota

Tiivistelmä julkistuksista:

• Dell EMC julkisti uusia teknologiainnovaatioita all-flash-tallennuksessa, ohjelmisto-ohjatussa tallennuksessa, hyperkonvergoidussa infrastruktuurissa, hybridipilvessä ja tietoturvassa.
  • Täydentävät ratkaisut, palvelut ja käyttömallit tarjoavat asiakkaille parhaat korkean vaatimustason teknologiat yhdestä paikasta.

Digitalisaatio muuttaa perusteellisesti yritysten tapaa toimia ja tehdä yhteistyötä asiakkaiden kanssa. Käyttäjien, sovellusten ja datan ennennäkemätön määrä tulee rikkomaan perinteisen infrastruktuurin. Tämän vuoksi yritysten tulee tehdä merkittäviä uudistuksia it-ympäristöönsä. Tehdyt julkistukset auttavat asiakkaita modernisoimaan it-arkkitehtuuriaan ja luomaan perustan hybridipilvelle. Asiakkaat voivat myös entistä helpommin ostaa Dell EMC:ltä hyödyntämällä pilvenkaltaista hinnoittelumallia: asiakkaat voivat skaalata ympäristöään joustavasti niin, että ne maksavat teknologiasta käytön mukaan joko komponentti- tai vaihtoehtoisesti datakeskustasolla.

Dell EMC World 2017 -tapahtumassa tehdyt julkistukset (englanniksi):

Lisätietoja:

Päivi Kivikoski, markkinointijohtaja, Dell EMC, paivi.kivikoski@dell.com puh. 040 6358 768

Dell EMC :n johtavat infrastruktuuri-, palvelin-, tallennus- ja tietoturvaratkaisut mahdollistavat datakeskusten modernisoinnin, automatisoinnin ja kehittämisen. Tämä luo vahvan alustan organisaatioiden muuttuville tietoteknisille tarpeille ja toiminnan digitalisoimiseen. Dell EMC palvelee asiakkaita 180 maassa kattavan tarjoomansa avulla. Dell EMC on osa Dell Technologies -yritysperhettä.

Dell EMC World -tapahtuma järjestetään tänä vuonna 8. - 11.5.2017 Las Vegasissa. Jokavuotisessa tapahtumassa teknologia- ja liiketoiminta-ammattilaiset voivat verkostoitua ja saavat tuoreimmat tiedot ja näkemykset teknologian tuomista mahdollisuuksista paremman tulevaisuuden luomiseen. Lisätietoja www.dellemcworld.com , ja Twitterissä #DellEMCWorld