Dell esittelee markkinoiden tehokkaimmat tehotyöasemat

• Dellin julkistamat Dell Precision -mobiilitehotyöasemat tarjoavat 15,6-tuuman QHD+ -näyttöpaneelin tai valinnaisen 17.3” kymmenen sormen kosketusnäytön sekä langattoman WiGig-telakan
  • Julkistetut tornimalliset Dell Precision T3610-, T5610- ja T7610–tehotyöasemat tarjoavat suorituskykyä uusilla työasemaluokan tallennusratkaisuilla, grafiikalla ja suorittimilla
  • Esimerkiksi konepaja-, energia- sekä elokuva-alojen ammattilaiset hyödyntävät Dell-tehotyöasemia työstäessään monimutkaisia 3D-malleja

Dell julkisti tänään uusia Precision-tehokannettavia ja -tornityöasemia. Dell Precision M4800, M6800, T3610, T5610 ja T7610 on suunniteltu erityisesti sisällöntuotanto-, suunnittelu-, tiede- ja vastaavien ammattisovellusten käyttöön.

Markkinoiden tehokkaimmat kannettavat työasemat

Julkistettu Dell Precision M4800 on markkinoiden ensimmäinen tehotyöasema, johon on saatavilla 15,6-tuumainen Quad HD+ IGZO -näyttöpaneeli. Kyseinen näyttöpaneeli on esimerkiksi Apple MacBook Pron Retina-näyttöä tarkempi. Dell Precision M6800 on puolestaan alan ainoa tehokannettava, johon saa kymmenen sormen käyttöä tukevan 17,3-tuumaisen Wacom-kosketusnäytön. Dell tarjoaa ensimmäisenä myös langattoman WiGig-telakointiaseman. Äänenlaatua on parannettu WAVES MaxxAudio Pro -integraatiolla.

Dell Precision -tehokannettavissa on jopa 16 Gt 1866MHz-muistia sekä neljännen sukupolven Intel Core i5- ja i7-prosessorivaihtoehdot, Core i7 Extreme Editioniä myöten. Kannettavat on varustettu AMD FirePro- ja NVIDIA Quadro -grafiikalla, M6800-malli jopa 8 Gt:n näyttömuistilla NVIDIA Quadro K5100M-kokoonpanossa.

Sekä M4800 että M6800 ovat luotettavia työkoneita koko päivän kestävällä akulla, ohuella slice-lisäakulla, uusilla AMD Enduro- ja NVIDIA Optimus -optimointiteknologioilla sekä alan kehittyneimmällä tietoturvalla.

Uudet tornimalliset tehotyöasemat vaativille ohjelmistosovelluksille

Uusissa tornimallisissa Dell Precision –tehotyöasemissa on seuraavan sukupolven työasematason suorittimet ja ammattilaisgrafiikat, tehdasasennettu Windows 8, uusi Intel-muistikiihdytin sekä PCIe SSD -levy. Työasemissa on päivitetty Dell Precision Performance Optimizer -suorituskykytyökalu, joka automaattisesti optimoi työaseman asetukset kulloinkin käytössä olevien ohjelmistojen mukaan.

Uudistettu tornityöasemien mallisto on suunniteltu tieteelliseen työhön, insinöörisuunnitteluun ja 3D-mallinnuksiin. Dell Precision T3610 tarjoaa korkeaa suorituskykyä yhdellä suorittimella. T5610 on suuritehoinen, kaksiytimisellä suorittimella varustettu työasema pienessä koossa. Dell Precision T7610 on markkinoiden tehokkain tornimallinen työasema, jossa on jopa 516 Gt järjestelmämuistia. Se tukee jopa kolmea huipputason näytönohjainta, mukaan lukien kaksi NVIDIA Quadro K6000s -ohjainta.

Hinnoittelu ja saatavuus

Uudet kannettavat sekä tornimalliset Dell Precision -työasemat ovat saatavilla maailmanlaajuisesti 12.9.2013 lähtien. Tornimallien hinnat ovat alkaen 1 099 Yhdysvaltain dollaria (T3610), 2 729 dollaria (T5610) ja 3 059 dollaria (T7610). Kannettavien mallien hinnat ovat alkaen 1 249 dollaria (M4800) ja 1 599 dollaria (M6800).

Lisätietoja:
Sanna Nieminen, Oy Dell Ab, p. 040 588 2838, sanna_nieminen@dell.com.

Dell Precision
Direct2Dell-blogikirjoitus
Löydä oma Dell Precision -tehotyöasema -neuvonta
Intel CAS-W - blogikirjoitus
Micron PCIe SSD - blogikirjoitus
IGZO Quad HD+ blogikirjoitus
Waves MaxxAudio Pro -blogikirjoitus
Dell Precision Performance Optimizer
Dell Precision -kuvapankki

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi.