• Oy SEK Ab/

Dell esittelee uuden PC-malliston – lisää tuottavuutta pienemmillä ja ohuemmilla laitteilla

• Uusi Dell Latitude -mallisto ja siihen kuuluva 2-in-1-kannettava tarjoavat turvallista ja helposti hallittavaa tuottavuutta kaikenlaisessa työssä
  • Dell OptiPlex Micro on tilaa säästävällä suunnittelullaan Dellin pienin ja monipuolisin pöytätietokone

Dell on julkistanut uusia täydennyksiä Latitude- ja OptiPlex-PC-tuotesarjoihin: Latitude 7000 -sarjan 2-in-1-kannettava, Latitude 5000-sarjan kannettavat, Latitude 14 Rugged -kannettava sekä OptiPlex 9020- ja 3020 Micro -pöytätietokoneet.

”Uusi valikoimamme tarjoaa innovatiivisia työn tuottavuutta parantavia välineitä. Vaikka uudet laitteemme näyttävät kevyiltä ja pieniltä kuluttajatuotteilta, ne tarjoavat alan parhaan käytettävyyden ja turvallisuuden”, sanoo Dellin yrityspäätelaitteista vastaava johtaja Kirk Schell.

Latitude- ja Optiplex -uutuudet tarjoavat tuottavuutta, hallittavuutta ja luotettavuutta

Palkituilla Dell Data Protection -ratkaisuillaan Dell on markkinoiden ainoa valmistaja, joka tarjoaa kattavan salauksen, kehittyneen todennuksen ja haittaohjelmien torjunnan samassa paketissa. Hallittavuutensa ansiosta Latitude- ja OptiPlex-tietokoneet tarjoavat asiakkaille maksimaalisen hyödyn laitteistoinvestoinneista. Uusi Dell Client Command Suite tarjoaa ilmaisia automaattisia työkaluja, jotka vähentävät merkittävästi laitteiston käyttöönottoon, valvontaan ja päivittämiseen kuluvaa aikaa. Varmistaakseen laitteidensa luotettavuuden Dell tarjoaa lisäksi palkitun yritystason ProSupport-palvelun.

Uudessa Latitude 13 7000 -sarjan 2-in-1-kannettavissa turvallisuus, keveys ja irrotettava tabletti yhdistyvät yhdessä tehokkaassa laitteessa. Se sisältää 13,3 tuumaisen näytön, ISO-sertifioidun taustavalaistun näppäimistön, älypuhelimista tutun ”Instant Go from sleep” -toiminnon ja tarjoaa ammattilaisille ensiluokkaista tuottavuutta.

Dellin myöhemmin tänä vuonna julkistettavan tutkimuksen mukaan joustavuus ja mahdollisuus työskennellä ajasta sekä paikasta riippumatta ovat työntekijöille entistä tärkeämpiä ominaisuuksia laitetta valittaessa. Uusi Latitude 12 5000 -sarja täyttää liikkuvassa työssä olevien ammattilaisten vaatimukset. Uuden suunnittelun ansiosta se on 20 prosenttia ohuempi kuin aikaisemmat mallit. Lisäksi se tarjoaa paremman akunkeston, kestävyyden ja yritystason tuen.

Latitude 14 Rugged on viimeisin lisäys Dellin iskunkestävien laitteiden mallistoon. Kannettava on tehty kestämään lähes missä tahansa, suojaten sen sisältämän datan. Lisäksi QuadCool™ -lämpötilanhallinta mahdollistaa suorituskyvyn säilyttämisen korkeissa lämpötiloissa. Ulkona toimivaksi suunniteltu 14 tuuman näyttö ja räätälöity RGB-näppäimistö mahdollistavat työskentelyn kaikenlaisissa ympäristöissä.

Uudet OptiPlex 9020- ja 3020 -pöytäkoneet tarjoavat työntekijöiden odottamaa tehokkuutta pieniin työskentelytiloihin. Markkinoiden turvallisin ja hallittavin pöytäkone OptiPlex 9020 Micro on ihanteellinen ratkaisu tilaltaan rajallisiin ympäristöihin turvallisuudesta tinkimättä. OptiPlex 3020 Micro tarjoaa puolestaan yritystason suorituskykyä kompaktissa paketissa.

Lisäksi Dell julkaisi uusia näyttöjä, jotka tarjoavat yrityksille uusia mahdollisuuksia muokata työympäristöjään entistä tehokkaammiksi.

Saatavuus

• OptiPlex 9020 Micro, saatavilla nyt Suomessa.
  • OptiPlex 3020 Micro, saatavilla nyt Suomessa.
  • Latitude 5000 –sarja, saatavilla Suomessa 25.9. alkaen.
  • Latitude 13 7000 –sarja, saatavilla Suomessa lokakuun puolestavälistä alkaen.
  • Dell UltraSharp 27 Ultra HD 5K –näyttö, saatavilla EMEA-alueella vuoden 2014 lopussa.

Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla (englanniksi).

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi