• Oy SEK Ab/

Dell esittelee XPS-sarjan uutuuksia – ylivertaista suorituskykyä ja tinkimätöntä muotoilua

• Laajennettu XPS-sarja sisältää monipuolisia, kosketusominaisuudella varustettuja tietokoneita liikkuvaan, luovaan ja viihteelliseen käyttöön sekä työkäyttöön
  • XPS 10 on tablettitietokone, jonka kuluttajat haluavat tuoda töihin: upea muotoilu, täydet työvalmiudet sekä täydentävä telakka
  • XPS Duo 12 on Ultrabook-kannettava poikkeuksellisen kirkkaalla ja selkeällä Full HD -näytöllä, jossa on peräti 97 % enemmän pikseleitä kuin tavallisissa HD-näytöissä
  • XPS One 27 inspiroi kirkkaalla Wide Quad HD -näytöllään, joka tarjoilee peräti 78 % enemmän pikseleitä kuin Full HD -näytöt

Tänään Berliinin IFA-messuilla Dell esitteli kolme uutta tehokasta lisäystä XPS-tietokonesarjaansa. Uudet XPS-tietokoneet suuntautuvat niin kuluttaja- kuin yrityskäyttöön tarjoten teknologiaa, joka mahdollistaa multimedian, viihteen ja työskentelyn saumattomasti niin kotona kuin toimistolla.

Uudet tuotteet ovat XPS 10, 10-tuumainen tabletti-tietokone WindowsRT-tuella; XPS Duo 12, joka yhdistää kaksi laitetta yhdeksi: tehokkaan Ultrabookin sekä täysiverisen tablettitietokoneen; sekä XPS One 27, all-in-one-PC varustettuna Wide Quad HD -näytöllä, pian saatavilla kosketusominaisuudella. XPS -sarja on suunniteltu tarjoamaan viimeisintä teknologiaa ja suunnittelua yhdistettynä tinkimättömään suorituskykyyn ja laatuun.

XPS 10 yhdistää tuottavuuden, liikkuvuuden ja pitkän akkukeston

Dell XPS 10 yhdistää työn ja huvin intuitiivisella kosketusominaisuudella, pitkällä akkukestolla sekä näppäimistötelakalla tehokkaampaan sisällöntuotantoon ja työkäyttöön. Dellin teknologialla, ARM-suoritinarkkitehtuuria ja Windows RT -käyttöjärjestelmää käyttäen, sitä on helppo ja turvallista hallita työympäristössä.

XPS Duo 12: kaksi laitetta yhdessä – tehokas Ultrabook sekä täysiverinen tablettitietokone

Dellin elegantti innovaatio XPS Duo 12 on käännettävä kosketusnäyttötietokone. Se tarjoaa tavallisen kannettavan tietokoneen toiminnallisuuden sekä taulutietokoneen käytännöllisyyden. Laadusta kertoo mm. kirkas Full HD -näyttö kestävällä Gorilla Glass -lasilla sekä alumiinista ja hiilikuidusta valmistettu runko.

XPS One 27: lähes kaksi kertaa enemmän pikseleitä kuin muissa 27-tuuman all-in-one-PC:issä

Palkittu XPS One 27 all-in-one -tietokone on suunniteltu luoville ammattilaisille, jotka vaativat kehittyneintä teknologiaa yhdessä kirkkaan korkearesoluutionäytön vaativan suorituskyvyn kanssa. Upea, tilaa säästävä design yhdessä 27-tuuman Wide Quad HD -näytön kanssa tarjoaa markkinoiden parhaimpia all-in-one kokemuksia tänä päivänä.

Saatavuus
Dell XPS 10, XPS Duo 12 ja XPS one 27 tulevat myyntiin lähikuukausina, kun Windows 8 on saatavilla.

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla.

Tietoja Dellistä
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi.

Lisätietoja (suomeksi):
Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com