• Oy SEK Ab/

Dell esitteli alan ensimmäisen ennakoivan ja automatisoidun laitetuen PC:ille ja tableteille

• Dell ProSupport Plus PC:ille ja tableteille on alan ainoa tukipalvelu, joka yhdistää asiantuntija-avun, vahinkojen korjauksen ja ennakoivan valvonnan automaattiseen ongelmien tunnistamiseen ja ehkäisyyn.[1]
  • Palvelu vähentää työnseisahduksia sekä IT-hallinnon laitetukeen käyttämää aikaa.
  • Palvelu tulee Suomessa saataville 10. helmikuuta.

Dell kertoi tänään laajentavansa ProSupport Plus -tukipalvelunsa PC:ille ja tableteille. ProSupport Plus on toimialan ensimmäinen ennakoiva ja automaattinen päätelaitteille suunnattu tukipalvelu.[1] Ratkaisu tarjoaa suurimman mahdollisen tuen pienimmällä mahdollisella vaivalla asiakkaalle.

ProSupport Plus minimoi PC- ja tablettien huoltokatkot

ProSupport Plus vastaa yritysten monitahoisiin IT-ympäristöihin ja nykyvaatimuksiin. Palvelu yhdistää kaikki päätelaitehallinnan kannalta oleelliset ominaisuudet:

• etuoikeutettu pääsy ProSupport-tukihenkilöiden palveluihin, joiden laadun takaa yli 8 700 toimialasertifikaattia, syvä Dell-ratkaisutuntemus sekä kolmansien osapuolten tukiohjelmistot
  • Dell SupportAssist -teknologian mahdollistama, ennakoiva ja ehkäisevä tuki ongelmien havaitsemiseen, ilmoittamiseen sekä automaattiseen palvelupyynnön luomiseen. Palvelun ansiosta asiakkaat välttyvät työnseisauksilta: jopa 84 % vähemmän puhelinaikaa tuen kanssa ja 58 % vähemmän välivaiheita tukiprosessissa [2]
  • vahinkoturva äkillisten vahinkotapahtumien varalle
  • mahdollisuus pitää kiintolevy levynvaihdon yhteydessä tietoturvan takaamiseksi
  • oma tekninen asiakasvastaava yhteyshenkilönä ongelmanratkaisuissa ja kuukausiraportoinnissa (asiakkaille, joilla on yli 1 000 ProSupport-järjestelmää)
  • helppokäyttöinen, maailmanlaajuinen TechDirect-itsepalvelutyökalu tukitapausten ja varaosatilausten hallintaan. TechDirect toimii 11 kielellä niin verkkoselaimella, mobiilisovelluksella kuin API-ohjelmointirajapinnan kautta.

Suunniteltu kanavakumppanit huomioiden

ProSupport Plus on suunniteltu erityisesti Dellin kanavakumppanit huomioiden. Automatisoitu, ennakoiva palvelu ei ainoastaan säästä kumppaneiden aikaa, vaan mahdollistaa myös asiakkaiden tukitapausten hallinnan TechDirect-portaalissa. Lisäksi ProSupport Plus tarjoaa kumppaneille kannustimet, laajat markkinointimateriaalit ja koulutusmahdollisuudet ensimmäisestä päivästä lähtien. Palvelun avulla kumppanit voivat tarjota asiakkailleen täydellisen IT-ratkaisutuen.

ProSupport Plus on saatavilla Dell Latitude-, OptiPlex-, Precision-, Vostro-, XPS-, Venue- ja Chromebook-PC:ille ja -tableteille.

Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com
Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla (englanniksi).

Tietoja Dellistä:
Dell kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi.

[1] Based on a Dell analysis dated Oct. 2014. All ProSupport Plus features not available on all products. For more information see: www.dell.com/prosupportplus.
[2] Based on Nov 2014 Principled Technologies Test Report commissioned by Dell. Actual results will vary. Full report can be found at http://facts.pt/14dh1gl.