Dell esitteli uusia tuotteita ja putsasi palkintopöydän CES-tapahtumassa

• Dell esitteli uusia yrityskäyttöön soveltuvia Latitude-sarjan kannettavia, uusia UltraSharp-näyttöjä sekä telakoita
  • Dellin tuotteet voittivat useita CES-palkintoja useissa eri kategorioissa

Dell on julkistanut uusia Latitude-sarjan laitteita, InfinityEdge-näyttöjä sekä telakoita CES 2016 -kuluttajaelektroniikan tapahtumassa. Yrityskäyttöön suunnatut uutuudet tuovat kuluttajapuolen XPS-sarjasta tutut huippuominaisuudet organisaatioihin ja liikkuvaan työntekoon.

Koko Latitude-sarja on päivitetty ohuin ja kevein laittein, joissa on korkean tason suorituskyky ja teho. Latitude 13 7000, Latitude 12 700, Latitude 11 5000 -uutuuksiin on otettu XPS-tuoteperheen parhaita ominaisuuksia, jotka tekevät niistä entistä pienikokoisempia, kevyempiä ja kestävämpiä.

• Dell Latitude 13 7000 Series Ultrabook on maailman pienin 13 tuuman Ultrabook-laite. Tämä ainoa yrityskäyttöön suunnattu InfinityEdge-näytön omaava UltraBook tarjoaa hyvän katsottavuuden lisäksi mm. USB C-type -kaapelitelakoinnin ja Thunderbolt 3 -toiminnallisuuden, joka tarjoaa 8-kertaisen datasiirtonopeuden USB 3.0:aan verrattuna. Akkukesto on myös erittäin pitkä, näin laite soveltuu erityisesti paljon liikkuvalle työntekijälle.

• Dell Latitude 12 7000 Series 2-in-1 -laite on yksi markkinoiden keveimmistä 12,5 tuuman kannettavan ja tabletin yhdistelmistä. Se tarjoaa mm. kaksi erilaista näppäimistövaihtoehtoa ja 4K UltraSharp –teräväpiirtonäytön.

• Dell Latitude 11 5000 Series 2-in-1 on ohut 10,8 tuuman yrityskäyttöön suunnattu laite, joka sijoittuu kannettavan ja tabletin väliin. Laite painaa peruskokoonpanossaan alle kilon, ja tarjoaa vahvan hallittavuuden ja tietoturvan.

Tapahtumassa esiteltiin myös uudet versiot Dell Dock ja Dell Thunderbolt Dock -telakoista. Ne mahdollistavat helpon näytön, hiiren ja ulkoisten näppäimistöjen yhdistämisen. Kumpikin tarjoaa USB C-type -kaapelitelakoinnin.

Lisäksi Dell esitteli CES-tapahtumassa uusia näyttöjä: Dellin ensimmäinen OLED-näyttö, uudet InfinityEdge-näytöt ja Dell UltraSharp 24 Wireless monitor langaton näyttö voittivat CES Innovation Award -palkinnon.

• Dell UltraSharp 30 OLED –näyttö on Dellin ensimmäinen OLED-näyttö ja tuo entistä enemmän tarkkuutta värierottelukykyä vaativaan työskentelyyn. Näytön kontrastisuhde on 400 000:1, siinä on Ultra HD 4K –tarkkuus, ja se tukee USB C-tyypin kaapelitelakointia.
  • Dell UltraSharp InfinityEdge -näytöt ovat maailman ensimmäiset InfinityEdge-näytöt, joissa on ultraohuet reunat. Yhdessä uuden telineen kanssa ne auttavat auttaa työpöydän tilankäytön hallinnassa.
  • Dell UltraSharp 24 Wireless monitor –langaton näyttö ovat käytettävissä Windows-kannettavien ja Android-älypuhelimien kanssa.

Dell voitti useita palkintoja CES 2016 -tapahtumassa. Näitä ovat mm.:

• Latitude 13 7000 Series Laptop (Computer Hardware category)
  • Latitude 12 7000 Series 2-in-1 (Tablets & E-Readers category)
  • Latitude 12 Rugged Tablet (Tablets & E-Readers category)
  • Precision 5510 Notebook (Computer Hardware category)
  • XPS 12 (Computer Hardware category)
  • UltraSharp OLED Monitors (Computer Peripherals category)
  • UltraSharp Wireless Monitors (Computer Peripherals category)
  • UltraSharp InfinityEdge Monitors (Computer Peripherals category)
  • UltraSharp InfinityEdge Monitors (Eco-Design category)

Nyt esitellyt Dell-uutuudet kuuluvat palkitun(1) ProSupportPlus-tuen piiriin. Tämä on markkinoiden ainoa tuki, jossa yhdistyvät ympärivuorokautinen tuki, asiantuntijatuki, rikkoontuneiden laitteiden korjaaminen ja laitteiden tilan seuranta ja ongelmatilanteiden selvittäminen(2). Tuen osana toimii myös SupportAssist.

Nyt esitellyt uutuudet ovat Suomessa saatavilla seuraavasti:

• Latitude 11 5000 Series 2-in-1: tammikuussa 2016 alkaen hintaan 739 euroa + alv
  • Latitude 12 7000 Series 2-in-1: tammikuussa 2016 alkaen hintaan 1 199 euroa + alv
  • Latitude 13 7000 Series kannettava: maaliskuussa 2016
  • Dell Dock ja Dell Thunderbolt Dock –telakat: Dock tammikuussa 2016 alkaen 249 euroa + alv, Thunderbolt Dock tammikuussa 2016 alkaen 399 euroa + alv
  • Dell UltraSharp 30 OLED –näyttö: kesäkuussa 2016 alkaen
  • Dell UltraSharp 27 InfinityEdge- ja Dell UltraSharp 24 InfinityEdge –näytöt: helmikuussa 2016, hinta 739 (27) ja 339 (24) euroa + alv
  • Dell UltraSharp 24 langaton näyttö: huhtikuussa 2016

Lisätiedot:

Markus Strandvall, Oy Dell Ab, tuotepäällikkö, päätelaitteet, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin linkki (englanniksi).

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi

(1) According to 2015 TSIA Star Awards win.

(2) Based on a Dell analysis dated Oct. 2014. All ProSupport Plus features not available on all products. For more information see: www.dell.com/prosupportplus.