DELL JA 20:20 MOBILE TUOVAT UUSIA KULUTTAJALAITTEITA SUOMEEN

Dell ja 20:20 Mobile ovat aloittaneet yhteistyön Dellin kuluttajatuotteiden jakelussa. 20:20 Mobile toimii Dellin kuluttajatietokoneiden ja näyttöjen tukkumyyjänä. Myös odotettu Dell Streak tulee Suomessa myyntiin 20:20 Mobilen kautta.

Suomessa vast’ikään aloittanut 20:20 Mobile on ollut Dellin kuluttajatuotteiden tukkumyyjä Ruotsissa edelliskesästä lähtien sekä joulukuun alusta lähtien myös Norjassa ja Tanskassa. Yhteistyö 20:20 Mobilen kanssa lisää Dellin kuluttajatuotteiden tarjontaa myös Suomessa; viimeisen parin vuoden ajan Dell kuluttajalaitteita on ollut saatavissa ainoastaan Gigantin myymälöissä ja verkkokaupassa.

”Olemme iloisia voidessamme tuoda lisää mielenkiintoisia kuluttajatuotteita myös Suomen markkinoille. Erityisesti tablet-PC:n ja älypuhelimen ominaisuudet yhdistävää Dell Streak –laitetta on odotettu kovasti – nyt sekin on saatavilla 20:20 Mobilen kautta”, kertoo Dellin vähittäismyynnistä Pohjoismaissa vastaava myyntijohtaja Richard Hægermark.

”Yhteistyön aloitus Dellin kanssa on ollut 20:20 Mobilelle merkittävä askel, joka on vahvistanut asemaamme IT-tuotteiden jakelijana Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Olemme tyytyväisiä, että Dellin kuluttajatuotteet ovat mukana tuotevalikoimassamme heti alusta lähtien laajentaessamme toimintaamme myös Suomeen. Uskon Dellin kannettavien ja lisätarvikkeiden löytävän tiensä suomalaiskuluttajien käyttöön nopeasti, sillä ne ovat herättäneet voimakasta kiinnostusta”, kertoo 20:20 Mobilen Suomen myyntijohtaja Timo Pohtamo.

Lisätietoja
Richard Hægermark, Dell Retail, puh. +47 928 928 94, richard_haegermark@dell.com
Sam Forsbom, Dell, puh. 0400 700 737, sam_forsbom@dell.com
Timo Pohtamo, 20:20 Mobile (FI) Oy, puh. 0400 401 844, timo.pohtamo@2020mobile.se