• Oy SEK Ab/

Dell julkisti Latitude 3330 -kannettavan: tietoturvaa, hallittavuutta ja tuottavuutta kouluille ja pienyrityksille

• Latitude 3330 –kannettava on ohut, kevyt, luja, kestävä ja kohtuuhintainen ja siksi ihanteellinen kouluille ja pienyrityksille.
  • Uusi tietokonekärry tarjoaa tehokkaan ja liikuteltavan tukipisteen kannettavien ja taulutietokoneiden jakamiseen, varastointiin, lataamiseen ja etäpäivityksiin.

Dell julkisti tänään uuden kannettavan Latitude 3330 -tietokoneen, joka on suunniteltu erityisesti kouluille ja pienyrityksille. Laite tarjoaa oppilaille, opettajille ja kouluttajille tehokkaita ominaisuuksia tuloksellisen opetuksen tueksi. Se on yhteensopiva Dellin nykyisten opetusratkaisujen ja -palveluiden kanssa ja tukee henkilökohtaistettua oppimista luokassa.

Latitude 3330 on nopea ottaa käyttöön ja on helposti liitettävissä nykyiseen IT-infrastruktuuriin aikaa ja rahaa säästäen. Tyylikäs, kevyt ja silti tukeva kannettava kestää nuorimpienkin oppilaiden asettamat vaatimukset ja mahtuu helposti pulpetteihin ja reppuihin. Se vastaa hyvin myös liikkuvan työntekijän tarpeisiin. Latitude 3330:n lisävarusteena hankittavan neljän tai kuuden kennon vaihdettavalla akulla saavutetaan jopa kymmenen tuntia käyttöaikaa.

Tietotuvallinen Latitude 3330 lisää vuorovaikutteista oppimista

Dell Latitude 3330:ssa on Intel Core i5-, i3- tai Celeron-suoritin, optimoitu 13,3" heijastamaton näyttö, langaton WiDi-näyttötuki ja HD 720 –web-kamera virtuaaliseen ryhmätyöskentelyyn luokassa tai asiakkaiden kanssa. Tallennusvaihtoehtoja on useita vakiokiintolevyistä suorituskykyisiin SSD-levyihin. VGA-, HDMI-, USB3.0-porteilla ja valinnaisella USB-telakalla varustettu kannettava on helppo liittää eri työympäristöihin sujuvan esityksen tai opetuksen varmistamiseksi.

Dell Data Protection | Encryption –tietoturvaratkaisu tulee myös lähikuukausina saataville Latitude 3330:lle. Se mahdollistaa turvallisen ryhmätyöskentelyn yhtenäisellä, helposti hallittavalla ja joustavalla salausratkaisulla eri laitteille, siirrettäville tietovälineille sekä tallennukselle julkiseen pilveen. Lisäksi tietoja voi suojata Dell Data Protection | Access -hallintaohjelmistolla, Bitlocker-salausohjelmalla tai TPM-turvapiirillä (Trusted Platform Module). Lisäturvaa tuo fyysinen laitelukko ja valinnaiset seuranta- ja palautuspalvelut.

Tietokonekärry helpottaa kannettavien kuljettamista ja hallintaa

Dellin uusi tietokonekärry julkistettiin myös tänään. Kärrystä opettajat voivat koulupäivän aikana jakaa ja siirtää Dell-taulutietokoneita, -kannettavia, -ultrabookeja ja -minikannettavia luokkahuoneesta toiseen. Päivän jälkeen kärry varastoi tietokoneet turvallisesti, lataa niiden akut ja suorittaa etäpäivitykset.

Saatavuus ja hinnoittelu
Latitude 3330 on saatavilla Suomessa huhtikuun lopussa alkaen hintaan 619 euroa (+ alv). Tietokonekärryn saatavuus ja hinta ilmoitetaan myöhemmin.

Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com
Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla.
Seuraa Twitterissä: @DellEDU

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi.