Dell julkisti uuden aikakauden avoimia ratkaisuja

Dell on julkistanut tukun avoimia alustoja, jotka mahdollistavat uusien teknologioiden käyttöönoton kaikenkokoisille yrityksille, suorituskyvystä tinkimättä ja ilman jo tehtyjen investointien heittämistä hukkaan.

Samaan aikaan kun alalla panostetaan yhä enemmän suljettuihin ja tiettyihin teknologioihin sitoviin tuotteisiin, on Dell julkistanut avoimia, standardipohjaisia ratkaisuja asiakkaiden hyödyksi. Dellin uudet ratkaisut ja joustavat palvelut auttavat yrityksiä hyödyntämään virtuaalisen aikakauden etuja ja tekemään järjestelmistään yhä tehokkaampia. Dellin tavoitteena on pienentää asiakkaiden tiedonhallinnan kuluja jopa puolella ja vapauttaa täten budjetista tilaa tärkeille strategisille investoinneille. Yrityksen innovaatiokyky ja tehokkuus riippuvat avoimista, tarkoituksenmukaisista ja kohtuuhintaisista IT-ratkaisuista. Dell näkee, että asiakkaat painivat yhä useammin kahden haasteen kanssa. Ensimmäinen haasteista liittyy räjähtäen lisääntyneeseen tiedon säilytykseen ja jaotteluun, toinen liiketoiminnalle välttämättömien järjestelmien hallintaan ja ylläpitoon. Dellin julkistamat ratkaisut on suunnattu vastaamaan juuri näihin haasteisiin, innovatiivisten lähestymistapojen kautta. Ratkaisuissa hyödynnetään uusia ja olemassa olevia teknologiaetuja, sekä Dellin toimialalla johtavaa kumppaniverkostoa. Dellin uudenlaiselle lähestymistavalle on suuri tarve, sillä yritykset käsittelevät toiminnassaan nykyisin valtavia tietomääriä. IDC:n mukaan tämä, miltei 500 miljardin gigatavun kokoinen “digitaalinen universumi” ylettyisi paperille painetun tekstin muodossa jopa 10-kertaa Plutoon ja takaisin. IDC:n arvion mukaan digitaalinen ympäristö myös kaksinkertaistuu puolentoista vuoden välein. Lisätietoa Dellin ratkaisuista uudelle, virtualisoinnin aikakaudelle on ohessa, englanninkielisten lehdistötiedotteiden muodossa. Tiedotteissa esitellään muun muassa seuraavat ratkaisut: • Tehokkuutta tiedon hallintaan Dellin deduplikointi- ja tallennusratkaisuilla: Dell DX Object Storage -tallennusalusta, Dell|EMC NS ja DataDomain -tuoteperheet sekä PowerVault DL2100 –tuotteet ratkaisevat tiedon hallintaan, varmistuksiin ja arkistointiin liittyviä haasteita. • Joustavuutta järjestelmien hallintaan Dellin uudistuneilla ratkaisuilla: Dell tarjoaa asiakkailleen lisäpalveluja verkon yli SaaS-palveluina, kuten esimerkiksi kriittisten järjestelmien hallintaan soveltuvat etähallintaratkaisut. Myös automatisoidulla diagnostiikalla varustetut etätukipalvelut ovat veloituksetta Dellin asiakkaiden käytössä. • Kokonaisvaltaisia ratkaisuja pilviympäristöihin: Dell jatkaa panostusta pilviteknologiaan, tuoden markkinoille muun muassa uusia kokonaispalveluita sekä pilviympäristöihin kehitetyt PowerEdge C –sarjan palvelinmallit. Kuvia tuotteista julkaistaan Flickr-palveluun: http://www.flickr.com/photos/dellphotos/