• Oy SEK Ab/

Dell julkisti uuden tallennus- ja verkkoratkaisujen sukupolven – konesalien kulut kutistuvat ja verkkojen suorituskyky paranee

• Dell julkisti flash-tuettuja tallennusjärjestelmiä suorituskykyä vaativille sovelluksille, parantaen suorituskykyä jopa kolminkertaisesti
  • Uudet Dell-verkkoratkaisut nykyaikaistavat kampusverkot yhdistäen käyttäjät tehokkaimmalla tavalla ja pienentäen pääomakuluja yli 50 prosentilla
  • Dell OpenManage-hallintatyökalun uudet ominaisuudet auttavat yrityksiä pienentämään järjestelmän konfigurointiin tarvittavaa aikaa jopa 90 prosentilla

Dell julkisti tänään seuraavan sukupolven konesali- ja verkkoteknologioita, joilla yritykset voivat suunnitella konesalinsa ja kampusverkkonsa vastaamaan yhä kasvavia suorituskykyyn ja verkkoyhteyksiin liittyviä vaatimuksia.

Uusi Dell -tallennusalusta kolminkertaistaa suorituskyvyn

Uuden sukupolven Dell EqualLogic -tallennusteknologioiden avulla on mahdollista skaalata pienestä IT-ympäristöstä suureen datakeskukseen. Uudet teknologiat integroituvat saumattomasti jo käytössä oleviin ympäristöihin. Julkistettuihin uutuuksiin lukeutuvat:

Uudet verkkoratkaisut yhdistävät nykyaikaisen kampusympäristön työntekijät

Dell julkisti Dell Networking W -sarjan tukiasemat, jotka nopeuttavat langattoman yhteyden 1,3 gigabittiin (Gbps) sekunnissa. Myös julkistettu Dell Networking N -sarja sisältää energia- ja kustannustehokkaita 1GbE:n ja 10 GbE:n verkkokytkimiä nykyaikaisiin ja skaalautuviin kampusverkkoihin. Uusi Dell Networking C -sarja puolestaan auttaa hallinnoimaan laajentumista minimoiden seisonta-ajan päivitysten yhteydessä.

Parannetun Dell OpenManage -hallintatyökalun avulla infrastruktuurin ja työmäärien optimointi voidaan edistyksellisesti automatisoida.

Saatavuus

• Dell EqualLogic PS6210 -sarja ja niitä tukevat ohjelmistot sekä FS7610/00 Fluid FS v3:lla tulevat saataville joulukuun 2013 aikana.
  • Dell Networking W -sarja on saatavilla heti.
  • Dell Networking N -sarja on arvion mukaan saatavilla alkuvuodesta 2014.
  • Dell Networking C -sarja POE+- ja 10G-linjakorteilla saatavilla tänään, 40 G:n linjakorteilla arvion mukaan vuoden 2014 ensimmäisellä neljänneksellä.
  • Dell OpenManage -parannukset ovat saatavilla joulukuun 2013 aikana.

Lisätietoa:

Tallennusratkaisut: Marko Kortetmäki, Oy Dell Ab, p. 040 568 4222, marko.kortetmaki@dell.com
Verkkoratkaisut: Miikka Kanto, Oy Dell Ab, p. 050 505 8581, Miikka_Kanto@Dell.com

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla

- Dell Blog: Performance and efficiency simplified for the real world
- Dell Blog: Campus networking solutions designed with you in charge
- Video: Kampusverkot
- Dell-tallennus Twitter ja Facebook
- Dell-verkkoratkaisut Twitter ja Facebook

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi

Dell World
Seuraa Dell World 2013 -tapahtumaa: www.dellworld.com ja Twitterissä #DellWorld.