• Oy SEK Ab/

Dell julkisti uusia Fluid Data –tallennusratkaisuja: lisää tehokkuutta, suorituskykyä ja tietoturvaa

• Uusi Dell Compellent Storage Center 6.3 on markkinoiden ensimmäinen tallennusjärjestelmä, jossa on uusi 16 Gb/s kuitukanavayhteys päästä päähän palvelimilta tallennusratkaisuun
  • Uusi ohjelmisto Dell PowerVault MD3 -tallennusjärjestelmille tarjoaa parannettua tietoturvaa, käyttöastetta sekä virtualisointivalmiutta kohtuuhintaan
  • Dell-tietoturvavalikoimaa laajennettiin uusilla ratkaisuilla, kuten Dell PowerVault DL4000, jossa on monipuolinen AppAssure-ohjelmisto optimoituna yhden räkkiyksikön korkuiseen varmuuskopiolaitteeseen

Dell julkisti tänään Pariin Dell Storage Forum –tapahtumassa tallennusuutuuksia. Julkistukset laajentavat yhtiön Fluid Data –tallennustarjontaa ja auttavat asiakkaita optimoimaan tiedon elinkaaren hallintaa.

Uudet ohjelmistot Dell Compellent sekä PowerVault MD3 -ratkaisuihin parantavat suorituskykyä ja automaatiota

Tänään julkistettu Dell Compellent Storage Center 6.3 –ohjelmisto tarjoaa parannettua skaalautuvuutta ja suorituskykyä Dell Compellent -tallennusjärjestelmille. Yhdessä Compellent SC8000 –ohjaimilla uusi ohjelmisto voi yrityskäytössä parantaa suorituskykyä jopa sataprosenttisesti aiempiin versioihin verrattuna.

Julkaisun myötä Dell tarjoaa markkinoiden ensimmäisenä 16Gb -kuitukanavavalmiutta palvelimen, kytkimen ja tallennusratkaisun välillä. Tämä kaksinkertaistaa kaistanleveyden ja nopeuttaa pääsyä liiketoiminnan kannalta tärkeisiin sovelluksiin ja tietoon. Dell Compellent –tallennusjärjestelmät on suunniteltu erityisesti keskisuuriin ja suuriin ympäristöihin sekä pilvilaskentaan.

Uudet Dell PowerVault MD3 –ohjelmistoparannukset tarjoavat tietoturvaa, suorituskykyä, kapasiteettia sekä virtualisointivalmiutta. Tietoturvaparannuksia ovat muun muassa dynaamiset levypoolit, jotka yksinkertaistavat levynhallintaa. Suorituskykyä parannetaan jakamalla data kaikille kiintolevyille, vähentäen merkittävästi palautumisaikaa vikatilanteissa.

Uudet Dell-tietoturvaratkaisut helpottavat varmuuskopiointia ja palauttamista

Dellin kasvava tietoturvavalikoima tarjoaa ratkaisuja tietojen ja sovellusten turvaamiseksi sekä palauttamiseksi nopeasti niin virtuaalisissa, fyysisissä kuin pilviympäristöissä. Uusia Dell-tietoturvaratkaisuja:

• Dell PowerVault DL4000: Ensimmäinen Dell AppAssure-ohjelmistoon perustuva laite, joka tarjoaa nopean ja täydellisen varmuuskopiointi- ja palautusratkaisun liiketoimintakriittisille sovelluksille ja tiedoille. Laite on optimoitu pienille ja keskisuurille yrityksille ja sivutoimistoille.
  • Quest NetVault Backup 9.0: Uusi Quest-tiedonsuojausohjelmisto, joka integroituu NetVault Extended Architecture –ratkaisuun (NetVault XA). Ohjelmistossa on uusi graafinen käyttöliittymä ja joukko jaettuja palveluja, joilla helposti voi yhdistää ja hallita useita Quest-tietosuojaratkaisuja.
  • Dell PowerVault DL2300: Uusi yritysluokan tiedonsuojauslaite, joka yhdistää 12. sukupolven Dell PowerEdge –palvelimet sekä nykyaikaiset CommVault Simpana 9 –tietosuojaohjelmistot. Helposti asennettava ja esitestattu laite tarjoaa suuryritysten fyysisille ja virtuaalipalvelimille tietojen varmuuskopiointia, palauttamista, replikointia, arkistointia sekä deduplikointia.

Saatavuus:

• Dell Compellent Storage Center 6.3 beta-versio saatavilla 2013 alussa (arvio). Yleinen saatavuus vuoden toisella vuosineljänneksellä 2013.
  • Dell PowerVault MD3 –ohjelmistoparannukset sekä Dell PowerVault DL2300 saatavilla nyt.
  • Dell Quest NetVault Backup 9.0 saatavilla joulukuussa 2012 (arvio).
  • Dell PowerVault DL4000 saatavilla ensimmäisellä vuosineljänneksellä 2013 (arvio).

Lisätiedot:
- Jani Suominen, Oy Dell Ab, p. 020 753 3533, Jani_Suominen@Dell.com
- Dell Storage Forum –lehdistökansio (yksityiskohdat, kuvat, videot ym.)
- Dell Storage Forum Twitter

- Dell Storage Forum Facebook

Tietoja Dellistä
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi