Dell julkisti uusia konvergoituja Active Systems -konesaliratkaisuja

Dellin julkistamat konesaliratkaisut yhdistävät yhtiön kehittämät ja yritysostojen kautta hankkimansa laite- ja ohjelmistoteknologiat sekä palvelut helposti hallittavaksi infrastruktuuriksi.

Dell on julkistanut uusia, yrityksille suunnattuja konesaliratkaisuja, joilla voi nopeasti ja helposti ottaa käyttöön moderneja ja standardeihin perustuvia konesaliteknologioita. Dellin palvelin-, tallennus- ja verkkoratkaisut mahdollistavat konesalikokonaisuuden rakentamisen standardisoiduista laitemoduuleista sekä ohjelmistoista.

Julkistus sisälsi konvergoituja Active Systems -infrastruktuuriratkaisuja, joiden myötä palvelimet, tallennusjärjestelmät, verkko- ja hallintaratkaisut sekä virtualisointitekniikka yhdistetään yhdeksi kokonaisuudeksi. Active Systems tarjoaa intuitiivisen, joustavan ja energiatehokkaan alustan applikaatioille, työpöytävirtualisoinnille sekä yksityisille pilviympäristöille. Ratkaisut sisältävät muun muassa PowerEdge M100e -kehikon, 12. sukupolven blade-palvelimet sekä Dell Compellent- tai EqualLogic -tallennusjärjestelmät.

Keskeistä kaikille Active Systems -ratkaisuille on uusi intuitiivinen Active System Manager -hallintatyökalu. Asiakkaat voivat ottaa käyttöön konvergoitua Dell-infrastruktuuria (Active Infrastructure) kahdella tavalla:

a) Esi-integroidut järjestelmät: Valmiiksi suunnitellut, kootut ja esitestatut järjestelmät käyttöönottopalveluineen

b) Active Systems -arkkitehtuurit: räätälöitävät blueprint-pohjat virtualisoitujen ympäristöjen rakentamiseen

Dell esitteli myös esi-integoidun Active System 800 -ratkaisun virtualisoiduille ympäristöille. Active System 800 pohjautuu blade-palvelimeen ja sisältää EqualLogic-tallennusjärjestelmän sekä Force10-verkkoratkaisut.

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla.

Lisätietoja Suomessa: Antti Konkola, Oy Dell Ab, antti_konkola@dell.com, p. 040 502 6211

Tietoja Dellistä
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi