• Oy SEK Ab/

Dell julkisti uusia Ultrabook-kannettavia – uutuudet yhdistävät tietoturvan, hallittavuuden ja viettelevän muotoilun

• Julkistettu Dell Latitude 7000 -sarja tarjoaa tyylikkäitä Ultrabook-yrityskannettavia liikkuvaan työhön
  • Uudet Latitude 5000 -sarjan kannettavat tarjoavat kaikenkokoisille yrityksille luokkansa parasta tietoturvaa ja hallittavuutta
  • Uusi Latitude 3000 -sarja sisältää luotettavia ja kohtuuhintaista kannettavia olennaisimmilla yritysominaisuuksilla
  • Kaikkiin malleihin saatava kosketusnäyttö mahdollistaa Windows 8:n toiminnallisuudet liiketoiminnalle

Dell julkisti tänään uusia kannettavia yritystietokoneita: Latitude 7000 -sarjan Ultrabook™ -kannettavat, Latitude 5000 -sarjan sekä Latitude 3000 -sarjan. Kaikkia uusia malleja yhdistää korkean tason tietoturva, hallittavuus ja luotettavuus. Uutuuksissa tyylikäs muotoilu, laadukas rakenne sekä tinkimätön kestävyys ovat sopusoinnussa erikokoisten yritysten tarpeeseen. Kaikissa sarjoissa on valinnainen kosketusnäyttö, joka avaa kosketustekniikan hyödyt myös yrityskäytössä esimerkiksi lisäämällä vuorovaikutusta asiakkaiden, opiskelijoiden, potilaiden ja työtovereiden kanssa.

Latitude 7000 -tuotesarjan yrityskannettavat ovat kevyitä (alkaen 1,3 kg) Ultrabook-malleja ja saatavilla 12- ja 14-tuuman näytöillä. Kaiken kokoisille yrityksille suunnatut Latitude 5000- sekä 3000 -sarjan yrityskannettavat ovat saatavilla 14,1- sekä 15,6-tuuman näytöillä. 3000-sarjan perustason kannettavat on suunniteltu erityisesti opetuskäyttöön sekä pienyrityksille.

Markkinoiden vahvinta tietoturvaa, hallittavuutta ja luotettavuutta

7000-sarjan Dell Latitude 12 ja Latitude 14 ovat markkinoiden tietoturvallisimmat Ultrabook-kannettavat. Tietoturvaa tuovat integroidut Dell Data Protection -ratkaisut, kattava Dell Data Protection| Encryption -salaus sekä todennus ja haittaohjelmien ennaltaehkäisy Dell Data Protection| Protected Workspace -työkaluilla.

Dell-yritystietokoneet ovat alan hallittavimpia ainutlaatuisella, Intel vPro -tekniikkaan perustuvalla kaistan ulkopuolisella BIOS-hallinnalla, myös tietokoneiden ollessa kytkettynä pois päältä. Koneiden käyttöönottoa, valvontaa ja päivittämistä helpottavat automatisoidut Dell-työkalut ja -apuohjelmat.

Kaikki Dell Latitude -sarjan Ultrabook-kannettavat on valmistettu parhaista materiaaleista: harjatusta alumiinista, lujitetusta magnesiumseoksesta, vahvoista terässaranoista, hiilikuidusta, kestävästä jauhemaalatusta pohjasta, roiskesuojatusta näppäimistöstä sekä LCD-näytön suojatiivisteestä.

Latitude 7000-, 5000- sekä 3000 -sarjojen kosketusnäytöt tarjoavat optimaalisen katselukokemuksen, sekä ihanteellista sormituntumaa, kirkkautta ja kestävyyttä. Näytöt on valmistettu Corning® Gorilla® Glass NBT™ -lasista, joka on jopa kymmenkertaisesti naarmunkestävämpi kuin kannettavien markkinoilla hallitseva natronkalkkilasi.

Dell Latitude -kannettavat on varustettu StrikeZone™ -iskunvaimentimilla, putoamissuojauksella sekä kiintolevyn kumieristyksellä. Latitude-tuoteperhe on jo kolmen sukupolven aikana päihittänyt kilpailijansa puolueettomissa kestävyystesteissä (MIL-STD 810G).

Saatavuus

Uudet Dell Latitude 7000- ja 3000-sarjan kosketusnäytölliset kannettavat tulevat saataville Suomessa syyskuun puolivälissä. Latitude 5000 -sarjan kannettavat ovat saatavilla lokakuussa. Hintaa voi tiedustella jälleenmyyjiltä ja Delliltä.

Lisätiedot:
Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com
Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa täällä.

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi