• Oy SEK Ab/

Dell laajentaa integroitujen prepaid-mobiililaajakaistayhteyksien tarjontaa yhteistyössä Telefónican ja Qualcomm Technologiesin kanssa

Dell NetReady on laitteisiin integroidun SIM-kortin avulla toteutettu kustannustehokas mobiiliratkaisu, joka on saatavana myös Suomessa.

• Laajennettu Dell NetReady -ratkaisu on entistä tehokkaampi kannettaviin tietokoneisiin ja tabletteihin sisäänrakennettu 3G-mobiiliyhteys. Dell NetReady on nyt saatavilla entistä useammassa maassa.
  • Ratkaisussa hyödynnetään Telefónican innovatiivista globaalia M2M SIM-korttia ja Qualcommin Gobi™ 3G 42 Mbps teknologiaa. Dell NetReady tarjoaa nopean internetyhteyden 29 Euroopan maassa.
  • Dell NetReady on saatavilla esiasennettuna Suomessa valikoituihin XPS, Latitude, Precision, Inspiron ja Vostro -tuotemalleihin.

Dellin kannettavat ja tabletit on varustettu Sierra Wireless MC8805 -moduulilla, joka perustuu Qualcommin Gobi 3G 42Mbps -teknologiaan. Telefónica yhtenä maailman suurimmista operaattoreista tarjoaa nopean verkkoyhteyden 29 Euroopan maassa. Laitekohtainen SIM-kortti takaa paremman tietoturvan myös yrityskäytössä.

Prepaid-paketteja on saatavilla 30 minuutista yhteen kuukauteen. Datapaketit joustavat käyttäjien tarpeiden mukaan ja hinnoittelu on tehty selkeäksi ja läpinäkyväksi myös huomioiden käyttäjien liikkuvuus maiden välillä. Rekisteröitymisen jälkeen Dell NetReady -prepaid-paketin saa käyttöönsä Windows 7 ja 8 -ympäristössä yhdellä klikkauksella.

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla.

Sanna Nieminen

Markkinointijohtaja

Dell | Suomi

sanna_nieminen@dell.com