Dell mahdollistaa laadukkaan Windows 10 -käyttökokemuksen

• Dellin laitteet Windows 10 -käyttöjärjestelmällä ovat tilattavissa tästä päivästä alkaen
  • Dell tarjoaa ennakoivia tukipalveluja Windows 10 -laitteille

Dellin asiakkaat voivat nauttia tästä päivästä eteenpäin Microsoftin Windows 10 -käyttöjärjestelmästä. Windows 10 myötä Dellin asiakkaat voivat tilata Dellin valittuja laitteita uudella käyttöjärjestelmällä varustettuna.

Saatavilla olevia Windows 10 -käyttöjärjestelmällä varustettuja Dell Smart Selection -laitteita ovat: XPS 13 infinityEdge-näytöllä, Inspiron 13 7000 -, Inspiron 15 5000 -, Inspiron 3000 -, XPS 8700- sarjat ja Latitude 14 3000 business -kannettavat. Lisäksi Dellin uusien tuotteiden ominaisuuksiin kuuluu Windows 10 -käyttöjärjestelmä, jonka ansiosta Dell tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman Windows 10 -laitteita.

Dell-laitteiden avulla asiakkaat saavat helposti ja nopeasti Windows 10 -ominaisuudet käyttöönsä. Esimerkiksi turvallinen sisäänkirjautuminen on mahdollista integroitujen Intel RealSense -kameroiden ja valittujen Dell-kosketusnäyttöjen avulla. Dellin ainutlaatuiset tukipalvelut, kuten ProSupport Plus tekevät laitteiden ylläpidosta helppoa ja varmistavat turvallisuuden.

Dell ja Windows 10

Dellin ja Microsoftin suunnittelijat ovat tehneet pitkään yhteistyötä Windows 10 -käyttöjärjestelmän ominaisuuksien parissa kehittääkseen entistä parempia laitteita Dellin asiakkaille. Dell-kosketusnäytöt mahdollistavat älypuhelimista tutut kosketusominaisuudet, joiden avulla laitteiden käyttö on entistäkin ketterämpää. Tietokoneisiin yhdistettävät Dell Venue -tableteista tutut Intel RealSense 3D -kamerat mahdollistavat Windows Hello -sisäänkirjautumisen kasvotunnistuksen avulla. Lisäksi Dellin laitteet maksimoivat Windows 10 -järjestelmään sisältyvien Waves MaxxAudio -palvelun ja digitaalisen henkilökohtaisen avustajan Cortanan käyttökokemuksen.

Windows 10 -käyttöjärjestelmään siirtyminen

Dell tarjoaa tukea Windows 10:nen käyttöönottoon ympärivuorokautisella online-tuella ja ensisijaisella pääsyllä asiantuntijoiden puhelintukeen. Dell Technical Support julkaisee sarjan Windows 10 -ominaisuuksia, toimintoja ja käyttöönottoa käsitteleviä videoita Dellin Youtube-kanavalla auttaakseen asiakkaitaan Windows 10 -järjestelmän käyttöönotossa. Lisäksi Dellin ProSupport Plus for PCs and Tablets -tukipalvelu varmistaa laitteiden helpon ylläpidon.

Windows 10 -käyttöjärjestelmä on saatavissa myös Dellin laitteille, joita ei tällä hetkellä tarjota Windows 10 -esiasennuksella varustettuna. Lisäksi Windows 7-, 8- ja 8.1- järjestelmät voi päivittää ilmaiseksi Windows 10 -järjestelmään.

Windows 10 -laitteiden lisäksi Dell tarjoaa alan turvallisimpia ja hallittavimpia laitteita yrityskäyttöön kattavan salauksen, todennuksen ja haittaohjelmien ehkäisyn mahdollistavan Dell Data Protection -portfolion ansiosta. Lisäksi Dell Client Command Suite -palvelu tarjoaa automaattisia työkaluja, jotka helpottavat laitteiden käyttöönottoa, hallintaa ja päivittämistä.

Lisätiedot:

Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla (englanniksi).

Tietoja Dellistä:
Dell kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi