• Oy SEK Ab/

Dell päivitti yritystietokoneidensa valikoiman huipputason hallittavuudella ja tietoturvalla

• Kevyt Latitude E6430s -kannettava ja tyylikäs OptiPlex 9010 All-in-One –pöytäkone laajentavat Dellin kaikkien aikojen kattavinta yritystietokoneiden mallistoa
  • Dell Precision -tehotyöasemien saatavuus ja tekniset tiedot julkistettu

Dell julkisti tänään täysin päivitetyn valikoiman Latitude–yrityskannettavia ja OptiPlex–yrityspöytäkoneita. Uusissa tuotteissa on ammattikäyttöön soveltuva, kuluttajien innoittama ja kulutusta kestävä muotoilu sekä kehityksen huippua edustava hallittavuus ja tietoturva.

Dell Latitude –kannettavat ja Dell OptiPlex –pöytäkoneet uudistuivat

Uusien Dell-yrityskoneiden sarja sisältää ratkaisuja eri käyttötarpeisiin, perustason laitteista premiumtasoon ja aina pöytäkoneista kevyihin ultraportable-kannettaviin. Uutuuskannettavat ja -pöytäkoneet tarjoavat seuraavia ominaisuuksia:

• Kestävyys: StrikeZone™ -iskunvaimennin, nopeasti reagoiva vapaan pudotuksen anturi sekä kiintolevyn lisätty kumieristys auttavat yrityskannettavissa suojaamaan dataa tärinältä ja pudotuksessa
  • Tuottavuus: ExpressCharge™ -latausominaisuus (valikoiduissa kokoonpanoissa) ja pitkä akunkesto yrityskannettavissa: jopa 32,7 tuntia käyttäen valinnaista yhdeksän kennon tehoakkua yhdessä lisäakkujen kanssa (kokoonpanossa jossa on 2 Gt muistia, integroitu näytönohjain, kolmannen sukupolven Intel® Core™ -suoritinteknologia sekä valinnainen 128 Gt SSD-levy)
  • Hallittavuus: uusin Intel™ vPro iAMT 8.x -järjestelmänhallinta Dellin ainutlaatuisilla vPro-laajennuksilla tukee BIOS-etähallintaa ja kiintolevyn etätyhjennystä. Näin tietohallinto voi hallita etäältä Latitude E -sarjan kannettavia ja OptiPlex-pöytäkoneita, myös oman lähiverkon ulkopuolella
  • Korkeatasoinen tietosuoja: Dell Data Protection | Encryption takaa datan suojauksen ja on saatavana valinnaisella Hardware Encryption Accelerator -ominaisuudella.
  • USB 3.0: mahdollistaa nopean langallisen tiedonsiirron esimerkiksi paikallisen tallennuksen ja synkronoinnin yhteydessä
  • Parannettu liitettävyys: Lisävarusteena mobiililaajakaista ja Bluetooth 4.0
  • Suorituskyky: Kolmannen sukupolven Intel® Core™ -suoritinvaihtoehdot sekä kattava valikoima muistia ja erillisiä näytönohjaimia

Uusi yrityskoneiden valikoima sisältää merkittäviä päivityksiä ja laajennuksia edelliseen mallistoon verrattuna, muun muassa:

• Latitude E6430s –mallin uusi muotoilu yhdistää kannettavuuden ja paikkariippumattoman tuottavuuden. Erittäin liikuteltavaan ja kevyeen 13.3-tuumaiseen runkoon on liitetty yllättävän suuri 14 tuuman näyttö.
  • Latitude E6230, E6330, E6430 ja E6530 –kannettavissa on 12.5, 13.3, 14 ja 15.6 tuuman näytöt, tässä järjestyksessä. Mallit on suunniteltu liikkuville ammattilaisille tarjoten kestävyyttä sekä paikkariippumatonta tuottavuutta pitkällä akunkestolla. Tehokas antenni sekä WLAN- ja mobiililaajakaistavaihtoehdot varmistavat kattavat yhteydet.
  • Latitude E5430 ja E5530 –kannettavat, 14 ja 15.6 tuuman näytöillä, ovat ihanteellisia ammattilaisille, jotka etsivät kustannustehokasta kannettavuuden ja tuottavuuden yhdistelmää. Dell Latitude E5 -sarjan kannettavat ovat nyt myös saatavilla Intel™ VPro -järjestelmänhallinnalla.
  • Vaativiin olosuhteisiin suunniteltu Latitude E6430 ATG -kannettava on suunniteltu kestämään äärimmäisiä lämpötiloja, tärinää, pölyä ja korkeita paikkoja. Se mahdollistaa tuottavan työnteon sijainnista tai maastosta riippumatta vahvistetulla 14 tuuman näytöllään ja valinnaisella kantokahvallaan.
  • Dell OptiPlex –pöytäkoneiden tuoteperhe tarjoaa tehokkuutta liiketoiminnalle kriittisten päivittäisten työtehtävien suorittamiseen. Sarja on suunniteltu alan varmimmaksi, joustavammaksi ja hallittavimmaksi yrityspöytäkoneiden mallistoksi. Päivitetyssä valikoimassa on uudet OptiPlex 3010, 7010 ja 9010 –pöytäkoneet sekä OptiPlex 9010 All-in-One -pöytäkone.

Dell Precision 1650 –tehotyöasema tarjoaa uudenlaista muotoilua

Dell julkisti myös lisätietoja uudesta perustason Dell Precision T1650 -tehotyöasemasta, joka tarjoaa suurta suorituskykyä pienelle budjetille. Vaativaan ammattikäyttöön suunniteltu T1650 soveltuu suurille työmäärille, jotka vaativat vakiopöytäkonetta enemmän tehoa esimerkiksi 2D-mallinukseen ja keskitason 3D-mallinnukseen, kuvien muokkaamiseen, CAD-piirustuksille ja web-kehitykseen. T1650 tarjoaa uutta teollista muotoilua, entistä vähemmän työkaluja vaativia ominaisuuksia, laajan valikoiman Intel Core ja Xeon –suoritinvaihtoehtoja, 1600 MHz:n muistinopeuden, neljä USB 3.0 -porttia sekä Intel Smart Response Technology -ratkaisuja.

Integroidut palvelut viimeistelevät tuotevalikoiman

Yrityskoneiden tueksi Dell tarjoaa asiakkailleen tietoturvaan, hallintaan sekä loppukäyttäjän tuottavuuteen liittyviä räätälöityjä palveluita. Näitä ovat muun muassa Dell Data Protection | Encryption ja Dell Data Protection | Access -tietoturvaratkaisut, työpöydän virtualisointiratkaisut, Dell KACE -järjestelmänhallintalaitteet, pilviratkaisut ja Dell Pro Support -tukipalvelut.

Hinnoittelu ja saatavuus

Latitude- ja OptiPlex -tuotteiden saatavuus- ja hintatiedot julkaistaan lähiviikkoina.

Dell Precision T1650 sekä hiljattain julkistetut Dell Precision T3600, T5600 ja T7600 -tehotyöasemat ovat nyt saatavissa maailmanlaajuisesti.

Lisätietoja

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla.

Lisätietoja Suomessa: Sanna Nieminen, Oy Dell Ab, puh. 020 753 3533, sanna_nieminen@dell.com

Lisätietoja (englanniksi):
Anna Loftin, Dell, puh. +44 (0)1344 373 014, anna_loftin@dell.com
Helen Calthrop-Owen, AxiCom, puh. +44 (0)20 8392 4071, helen.calthrop-owen@axicom.com

Tietoja Dellistä
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi