Dell tuo VMware-virtualisointia ohjelmisto-ohjattujen konesalien tietoverkoille

• Dellin, VMwaren ja Cumulus Networksin verkkoratkaisu tarjoaa suuryrityksille joustavuutta ja vaihtoehtoja konesaliverkkojen toteutukseen
  • Dell julkisti keskisuurille asiakkaille suunnatun IT-konvergenssiratkaisun VMware NSX -virtualisointituella

IT-yhtiö Dell ja virtualisointiratkaisuja tarjoava VMware kertoivat laajentavansa yhteistyötään uusilla tuotteilla, jotka nopeuttavat verkkovirtualisoinnin ja avointen Open Networking -tietoverkkojen yleistymistä ohjelmisto-ohjatuissa konesaleissa. Yhteistyö sisältää valikoiman verkkoratkaisuja keskisuurille ja suurille yrityksille sekä palveluntarjoajille. Lisäksi yhtiöt yhdistävät voimansa ratkaisujen lanseerauksessa, referenssiarkkitehtuurin validoinnissa ja maailmanlaajuisella jälleenmyyntisopimuksella.

Dell ja VMware toimittavat yhdessä Cumulus Networks -ohjelmistoyhtiön kanssa VMware NSX -verkkovirtualisointialustan Cumulus Linux -käyttöjärjestelmällä ja Dell-verkkokytkimillä. Lisäksi Dell toimittaa täysin testattuja ja validoituja yhdentyneitä IT-infrastruktuuriratkaisuja (konvergenssiratkaisuja) keskisuurille asiakkaille. Ratkaisut tukevat VMware NSX -virtualisointia.

Avoimet Open Networking -verkot yleistyvät

Dell, VMware ja Cumulus Networks ryhtyvät toimittamaan esiasennettuja ratkaisuja, joissa yhdistyvät VMware NSX -virtualisointi, Cumulus Linux -käyttöjärjestelmä sekä Dell-verkkokytkimet. Yhdistetty ratkaisu auttaa yrityksiä kokonaisvaltaisempaan ja yksinkertaisempaan IT-hallintaan ja nopeampaan käyttöönottoon koko konesaliverkossa.

Open Networking -ratkaisun etuja:

• Siirtyminen jäykistä verkkoratkaisuista joustaviin, avoimiin, yksinkertaisiin ja ketteriin ratkaisuihin
  • Verkkojen ja niihin liittyvien palvelujen nopea käyttöönotto, mikä nopeuttaa sovellusten käyttöönottoa
  • Verkon virtualisointi, eristäminen ja segmentointi helpottaa jaettujen ympäristöjen (multi-tenancy) toteutusta
  • Fyysiset työkuormat on yhdistettävissä virtuaalisiin verkkoihin
  • Automaattinen sovelluskohtaisten datavirtojen tunnistaminen ja eristäminen parantaa suorituskykyä ja palvelulaatua
  • Mikrotason segmentoinnilla tietoturva on sulautettavissa konesalin rakenteisiin

Saatavuus:

Dellin, VMwaren ja Cumulus Networksin integroitu verkkoratkaisu
Sekä integroitu VMware NSX/Cumulus Linux -verkkoratkaisu että konvergenssiratkaisu VMware NSX –tuella ovat tilattavissa tästä päivästä alkaen.

Lisätiedot:

Miikka Kanto, Oy Dell Ab, p. 050 505 8581, Miikka_Kanto@Dell.com.

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla.

Dell World

Osallistu Dellin tärkeimpään asiakastapahtumaan Dell World 4.-6. marraskuuta 2014. Tapahtumassa esitetään, miten teknologiaratkaisut ja –palvelut auttavat organisaatioita olemaan yhä innovatiivisempia. Lue lisää osoitteessa www.dellworld.com ja seuraa Twitterissä tunnistetta #DellWorld.

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi