• Oy SEK Ab/

Dellin uudet Precision -mobiilityöasemat tarjoavat ylivertaisen suorituskyvyn ja luotettavuuden liikkuville tehokäyttäjille

• Dell Precision kannettavat tehotyöasemat ovat maailman suorituskykyisimpiä työasemia, joissa on hyödynnetty yhtiön vuosien saatossa kehittämää innovatiivista teknologiaa.
  • Koko päivän kestävä akku, korkeimmat muistinopeudet ja suuret tallennustilat takaavat tehokkaan työskentelyn paikasta riippumatta.
  • Dellin Precision M6700 on markkinoiden kevyin 17-tuumainen kannettava tehotyöasema, joka tarjoaa ensimmäisenä sisäänrakennetun NVIDIA® 3D VISION Pro™ -ratkaisun, GEN 3 -ammattinäytönohjaimet ja Phoenix Red Covet Edition -värivaihtoehdon.

Dell julkisti tänään Iso-Britanniassa uuden sukupolven Dell Precision tehotyöasemat suunnittelu- ja muotoilualan ammattilaisille, jotka tarvitsevat huipputasoista toimintakykyä ja luotettavuutta vaativissa ja liikkuvissa työolosuhteissa. Videoleikkaajat kuvauksissa, arkkitehdit työmailla, geofyysikot tutkimuspaikoilla ja monet muut liikkuvan työn ammattilaiset voivat suorittaa vaativia graafisia töitään tai laskusovelluksiaan nopeammin ja tarkemmin sijainnista riippumatta.

Johtaviin työasemiinsa pohjaten Dell jatkaa kehitystään kahdella uutuudellaan, Dell Precision M4700:lla ja M6700:lla, jotka ovat maailman tehokkaimmat 15- ja 17 -tuumaiset mobiilityöasemat. M4700, Dellin 15 -tuumainen kannettava tehotyöasema, takaa poikkeuksellisen siirrettävyyden ja suorituskyvyn. Dellin M6700 tarjoaa kiinteän työaseman ominaisuudet huippugrafiikalla17-tuuman näytön kannettavassa. Suosittu Covet Edition on palannut 17-tuumaiseen versioon, sisältäen Phoenix Red -väriviimeistelyn sekä reunasta reunaan ulottuvan Corning® Gorilla ® Glass 2 -lasin, joka tuo lisäturvaa sekä kirkkaammat kuvat.

Suorituskykyä missä vain

Dell Precision M4700 ja M6700 sisältävät viimeisimmät Intel Core i5, i7 sekä Extreme Edition –prosessorit Turbo Boost –teknologialla optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi sekä laajan valikoiman ammattiluokan näytönohjaimia kuten NVIDIA Quadro K-sarja ja AMD FirePro. M6700 tarjoaa ensimmäisenä aiempaa nopeampaa PCIe x16 Gen 3 -yhteyttä hyödyntävää AMD FirePro M6000 -näytönohjaimen. Lisäksi Dell tarjoaa 1600MHz nopeudella toimivaa DDR3 SDRAM -keskusmuistia aina 32GB:n asti1 sekä 1866MHz nopeudella toimivaa muistia aina 16GB asti2 – nopeinta muistia mitä kannettaville tehotyöasemille on saatavilla. Myös valinnainen SSD-asema SATA3 512GB1 on saatavilla.

Molempien tehotyöasemien talletustila on laajennettavissa RAID 0/1/5 –tekniikalla. M4700:n talletustila on laajennettavissa aina 1.8TB:iin1kolmella talletuslevyllä sekä M6700 aina 2.8TB:iin1neljällä talletuslevyllä. Dell Precision kannettavat tehotyöasemat eivät ainoastaan tarjoa huikeaa graafista suorituskykyä vaativalle työskentelylle vaan myös reilusti talletustilaa tiedostoillesi.

Lunastaakseen lupauksen todellisena pöytäkoneen korvaajana, sekä M4700 että M6700 tarjoavat laajat liitäntämahdollisuudet useille formaateille ja laitteille ilman erillisiä sovittimia. I/O-portit sisältävät kaksi USB 3.0- ja USB 2.0 -liitäntää, yhden eSATA / USB -yhdistelmäportin ja kolme integroitua videoliitäntää: yhden VGA, yhden HDMI ja yhden DisplayPort 1.2 -liitännän.

Älykästä suunnittelua

Uudet mobiilityöasemat on suunniteltu lisäämään käytettävyyttä ja luotettavuutta työskennellessä joko toimistossa tai sen ulkopuolella. Niiden runko on valmistettu kestävästä alumiinista ja magnesiumista, joka on MIL-STD 810 –testattu sekä ne ovat varustettu koko päivän kestävällä akulla. Lisävarusteena M4700- sekä M6700-mobiilityöasemille on pohjaan kiinnitettävä ohut lisäakku, ExpressCharge-akku sekä NVIDIA Optimus ™ -teknologia.

Uusissa tehotyöasemissa on myös hiljainen kaksoistuuletin sekä jäähdystysjärjestelmä, jotka takaavat pitkien aikojen suorituskyvyn ilman laitteen ylikuumenemista. Lisäksi tehotyöasemat sisältävät helposti irrotettavan pääkiintolevyn asiakkaille, jotka työskentelevät suurten tietomäärien tai luottamuksellisten tietojen kanssa ja joiden tämän vuoksi täytyy poistaa tai vaihtaa kiintolevyjä usein.

Täydellistä luotettavuutta

Dell Precision -kannettavat tehotyöasemat sisältävät johtavan Dell ProSupport™² -palvelun, Dell Data Protection | Encryption –tietoturvaratkaisun ja FIPS sormenjälkilukijan, jotka pitävät työasemien käyttäjien arkaluonteiset työt ja tiedot turvassa kaikkina aikoina.

Kaikki Dell Precision -tehotyöasemat ovat ISV-sertifioitu ammatillisille ohjelmistosovelluksille toimittajilta kuten Altair, Ansys, Autodesk, Adobe, Avid, Grassvalley, Matrox, Sony, Dassault Systemes, PTC, Siemens PLM Software, Barco, Schlumberger, Landmark, esri, ffA (Foster Findlay Associates), Dynamic Graphics ja monet muut, jotka takaavat sovellusten yhteensopivuutta ja luotettavuutta.

Lisäksi Dell on suunnitellut M4700 ja M6700 -tehotyöasemat ympäristö mielessä alusta alkaen. Sen lisäksi, että EPEAT-rekisteröinti³ auttaa asiakkaita ymmärtämään ympäristöominaisuuksien koko laajuuden, molemmat järjestelmät vastaavat energiatehokkuuden standardiin Energy Stariin. Lisäksi ne ovat suunniteltu älykkäitä ja ympäristön kannalta parempia materiaaleja hyödyntäen.

Hinnoittelu ja saatavuus

Uudet mobiilityöasemat ovat saatavilla 24.7.2012 lähtien. Hinnat Dell Precision M4700 alkaen 1436€ ja M6700 alkaen 2045€.

Lisätiedot:

The Evolving Workforce -tutkimusohjelma
Direct2Dell
-blogi
Enterprise Efficiency
-yhteisö
Dell Storify

Facebook Dell Enterprise

Dell Slideshare

Dell Google+

Liity keskusteluun Twitterissä @Dell ja @DellEnterprise käyttäen #workforce

Tietoja Dellistä
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi.

¹ Gigatavu tarkoittaa miljardia tavua, ja teratavu tarkoittaa biljoonaa tavua; järjestelmän muistia voi käyttää tukemaan grafiikkaa, riippuen järjestelmän muistin koosta sekä muista tekijöistä.
² Dell Servicen saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain. Lisätietoja osoitteesta www.dell.com/servicedescriptions.
³ EPEAT-rekisteröinti vaihtelee maittain. Katso maakohtaiset osallistumiset ja rekisteröinti osoitteesta www.epeat.net.

Lisätietoja (englanniksi):
Anna Loftin, Dell, +44 1344 373 014, Anna_loftin@dell.com