Dellin uutuuksia lanseerattiin ja palkittiin CES-tapahtumassa

• Dell Canvas on maailman ensimmäinen älykäs digitaalinen työtaso, joka toimii kosketuksella, kynällä tai totem-tekniikalla
  • XPS-sarjaa täydentää maailman pienin 13-tuumainen 2-in-1-laite, jossa on InfinityEdge-näyttö
  • XPS ja Precision All-in-One -tietokoneet tarjoavat luokkansa parhaan äänenlaadun
  • Dell UltraSharp 32 Ultra HD 8K Monitor on maailman ensimmäinen 32-tuumainen 8K-näyttö
  • Dell Precision 7720 on Dellin tehokkain VR-valmis kannettava tehotyöasema

Dell julkisti vuosittaisessa Consumer Electronics Show (CES) -tapahtumassa innovaatioita, jotka määrittävät uudelleen henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn. Koko Dellin PC-portfolio sisältää Microsoft Windows 10:n ja uudet seitsemännen sukupolven Intel Core -prosessorit, jotka maksimoivat tuottavuuden ja luovuuden ja tarjoavat käyttäjälle todentuntuisen katselukokemuksen. Uutuudet saivat useita palkintoja CES-tapahtumassa.

Dell Canvas – työskentele ajatuksen nopeudella

Vuonna 2014 käynnistyneestä älykäs työpiste -konseptista on syntynyt Dell Canvas, uuden tuotekategorian älykästä työtilateknologiaa, joka lisää sisällönkehittäjien ja -suunnittelijoiden luovan työn tuottavuutta. Sen avulla ammattilaiset voivat luoda, viestiä ja ideoida digitaalisesti yhtä helposti kuin kynän ja paperin kanssa. Yhteistyössä Microsoftin kanssa kehitetty Windows 10 -laite sopii saumattomasti yhteen ISV-kumppaneiden, kuten Adoben, Autodeskin, AVIDin, Dassault Systemsin ja SolidWorksin tuotteiden kanssa.

Parhaasta tuli parempi – XPS 13:sta muunneltava malli ja tehokkaampi XPS 15

Palkitun XPS-sarjan menestystarina saa jatkoa uudella XPS 13 2-in-1 -laitteella. Tässä maailman pienimmässä 13 tuuman 2-in-1-laitteessa on monipuolisen käytön ja tuottavuuden mahdollistava 360 asteen sarana, jopa 15 tunnin akunkesto ja tarkka QHD+ (5,7M pikseliä) InfinityEdge-kosketusnäyttö, joka on myös ensimmäinen laatuaan 2-in-1-laitteessa. Yrityskäyttöön XPS 13 2-in1 -laite voidaan varustaa seitsemännen sukupolven Intel Core vPro -prosessoreilla sekä Dell BIOSilla ja hallintaohjelmilla. Dellin kansainvälinen ProSupport-huolto- ja tukipalvelu varmistaa laitteen keskeytymättömän ja huolettoman käytön.

Dell on myös päivittänyt XPS 15:n – maailman pienimmän 15,6-tuumaisen kannettavan –  seitsemännen sukupolven Intel Core -prosessoreilla, NVIDIA Pascal -arkkitehtuurilla, GEForce GTX 1050 -grafiikalla ja Windows Hello -yhteensopivalla sormenjälkitunnistimella.

Lisäksi XPS-tuoteperheeseen esiteltiin uusi XPS 27 All-in-One -tietokone, jossa on panostettu erityisesti äänentoiston korkeaan laatuun.

Uusi kannettava tehotyöasema virtuaalitodellisuuden tarpeisiin

Dell on maailman johtava virtuaalitodellisuuden (VR) saralla kattavalla PC-tarjoomallaan. Dellin XPS-, Alienware- ja Dell Precision -mallistot tukevat muun muassa Oculuksen ja HTC:n ratkaisuja. Dell Precision 7720 -tehotyöasema on Dellin ensimmäinen VR-valmis kannettava tehotyöasema, joka on suunniteltu erityisesti virtuaalitodellisuuden sisältöjen luomiseen missä ja milloin tahansa. Seitsemännen sukupolven Intel Core -ja Intel Xeon -prosessorit sekä NVIDIA Pascal Quadro -grafiikkaominaisuudet takaavat työaseman tehokkuuden ja grafiikan tarkkuuden.

Unohda 5K – nyt tulee 8K

Dell on maailman ensimmäinen 32-tuumaisen 8K-näytön valmistaja. Uudessa näytössä on yli miljardi väriä, 33,2 megapikselin resoluutio, 100-prosenttinen Adobe RGB- ja sRGB-väriskaala sekä ennenäkemättömät 280 pikseliä/tuuma, mikä on nelinkertainen määrä verrattuna Ultra HD 4K -resoluutioon ja 16-kertainen määrä verrattuna Full HD:hen. Huipputarkka resoluutio palvelee erityisesti aloja, joissa kuvien suurentaminen on tärkeää, kuten kuva- ja videoeditointia ja lääketieteellistä tutkimusta. InfinityEdge-teknologian ansiosta näyttö on lähes reunaton.

Dell julkisti myös muita HDR-ominaisuuksin varustettuja näyttöjä: Dell 27 Ultrathin Monitor (QHD InfinityEdge) sekä Dell 24” and 27” InfinityEdge -mallit.

Uudet tuotteet ovat saatavilla kevään aikana.

Consumer Electronics Association on myöntänyt Dellin innovaatioille CES 2017 Innovation Awards -kunniamaininnat.

Dellin CES-tapahtuman englanninkielinen koostetiedote on luettavissa täältä.

Tuotekuvia on ladattavissa täältä.

Lisätietoja:

Onni Vuorio, tuotepäällikkö, loppukäyttäjäratkaisut, Dell EMC, onni.vuorio@dell.com, +358 50 353 7103

Päivi Kivikoski, markkinointijohtaja, Dell EMC, paivi.kivikoski@dell.com+358 40 6358 768

Dell tarjoaa välineet nykyaikaiseen työskentelemiseen ja palvelee kaikenkokoisia yrityksiä ja organisaatioita alan laajimmalla ja innovatiivisimmalla tuotevalikoimallaan. Palkitut työasemat, kannettavat, 2-in-1-laitteet ja thin clientit, tehotyöasemat ja erikoisolosuhteisiin tarkoitetut ruggeroidut laitteet, näytöt sekä tietoturvaratkaisut ja -palvelut varmistavat sen, että työn tekeminen on mahdollista milloin ja missä vain. www.dell.com