Garmin tuo integroidun navigointilaitteen MINI-autoihin

MINI-autoihin erikoisvalmistettu uusi MINI Navigation Portable XL -navigointilaite tuo viimeisimmän Garmin-teknologian tyylikkäästi MINI-autoihin.

Satelliittinavigointiyhtiö Garmin julkisti uuden integroidun ja kannettavan navigointilaitteen MINI-autoille. MINI Navigation Portable XL on suunniteltu erityisesti MINI-automalleihin. Laitteen voi hankkia jälleenmyyjän valmiiksi asentamana, jolloin johdot saadaan piiloon. MINI Navigation Portable XL:ssä on uusinta Garmin-navigointiteknologiaa, mukaan lukien Garmin Real Directions™, aktiivinen kaista-avustin, liikennetiedotteet, elinikäiset karttapäivitykset ja äänikomennot.

Laitteen erikoisvalmisteisessa kuoressa on pianolakattu viimeistely ja hopeinen MINI-logo. Käyttöliittymässä on valikoima erilaisia ​​MINI-autokuvakkeita sijainnin osoittamiseksi. MINI Navigation Portable XL on heti saatavilla lisävarusteena MINI-jälleenmyyjillä.

Asennus MINI:lle räätälöidyllä telineellä

MINI Navigation Portable XL asennetaan erityisesti MINI-autoihin suunnitellulla telineellä. Teline asennetaan jälleenmyyjän toimesta lähelle ohjauspylvästä, jotta kuljettaja voi yhdellä silmäyksellä tarkkailla neljän tuuman kosketusnäyttöä. Johdot ovat piilossa kojelaudan takana, eikä tupakansytytintä tarvitse käyttää laitteen virtalähteenä. Laitteen voi helposti irrottaa kartta- ja ohjelmistopäivityksiä varten.

Kehittyneet navigointiominaisuudet ja ilmaiset elinikäiset karttapäivitykset

Garminin kattavat navigointiominaisuudet tarjoavat MINI-kuljettajille uusinta teknologiaa. Uusi Garmin Real Directions™ -toiminto opastaa kuljettajia luonnollisesti ja intuitiivisesti. Ominaisuus antaa ohjeita tunnetuimpia maamerkkejä, rakennuksia, liikennevaloja ja stop-merkkejä hyödyntäen. Aktiivinen kaista-avustin kehottaa kuljettajaa valmistautumaan liittymistä poistumiseen ääni- ja kuvakehotteilla. Muita ominaisuuksia ovat miljoonat kiinnostavat POI-kohteet (yrityksiä, kauppoja, ravintoloita ym.), uudelleenreititys, nopeusrajoitusvaroitukset, ajonopeuden näyttö sekä äänikomennot.

Laite tulee esiasennettuna Euroopan kartoilla. Ilmaiset elinikäiset[1] karttapäivitykset varmistavat ajan tasalla olevat kartat ja tiedot. Uudet kartat ovat ladattavissa maksutta neljästi vuodessa, laitteen koko eliniän ajan.

Bluetooth-handsfree ja yhteys älypuhelimeen

Bluetooth handsfree -toiminto mahdollistaa turvalliset puhelut koskematta tai katsomatta puhelimeen ajon aikana. MINI Navigation Portable XL hyödyntää mobiilidatayhteyttä välittääkseen ajantasaista[2] informaatiota muun muassa valvontakameroiden sijainnista, pysäköintipaikoista ja säästä. Live-palveluita ovat myös live-​​liikennetiedot, paikallinen hakutoiminto ja liikennekamerakuvat. Käyttäjän tarvitsee vain asentaa Garmin Smartphone Link -mobiilisovellus Android- tai iPhone[3]-älypuhelimeensa ja yhdistää puhelin navigointilaitteeseen Bluetooth-yhteydellä. Sovellus on maksuton ja sisältää useita ilmaisia live-palveluita. Lisäsisältöä voi hankkia sovelluksensisäisinä kertaostoina[4].

Garminilla on pitkäaikainen kokemus käyttöliittymä- ja laitesuunnittelussa auto-, ilmailu- ja meriteollisuudelle. Osaamista hyödyntäen Garmin kehittää innovatiivisia navigointi-, telematiikka- ja tietoviihdejärjestelmiä autoteollisuudelle.

*****
[1] Elinikäiset kartat oikeutta karttapäivityksiin, aina ja jos päivityksiä on saatavilla Garminilta yhden yhteensopivan Garmin-tuotteen käyttöiän aikana tai niin kauan kuin Garmin saa karttatietoja kolmannen osapuolen toimittajalta. Lisätietoja "käyttöiästä" ja muista tärkeistä ehtoja, katso www.garmin.com/numapslifetime.
[2] Rajoituksia. Ei käytettävissä kaikilla alueilla. Edellyttää liittymäsopimuksia. Matkapuhelinoperaattori antaa lisätietoja datayhteyksistä ja roaming-hinnoista. Lisätietoja: http://static.garmincdn.com/pumac/Premium_Content_EN.htm.
[3] Yhteensopiva iPhone 3GS:n tai uudemman kanssa
[4] Rajoituksia. Ei käytettävissä kaikilla alueilla. Edellyttää liittymäsopimuksia. Matkapuhelinoperaattori antaa lisätietoja datayhteyksistä ja roaming-hinnoista. Lisätietoja: http://static.garmincdn.com/pumac/Premium_Content_EN.htm.

Lisätiedot

Garmin Suomi Oy, Lasse Leinonen, tuotepäällikkö, p. 019 311 0025, lasse.leinonen@garmin.com

Garmin lyhyesti
Garmin on maailman johtava satelliittinavigointilaitteiden valmistaja. Konserni on vuodesta 1989 lähtien suunnitellut, valmistanut, markkinoinut ja myynyt navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmat on varustettu GPS-teknologialla. Garmin-tuotteita käytetään autoilu-, ulkoilu-, veneily-, ilmailu-, mobiili-, OEM- ja langattomissa sovelluksissa. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitsevat Yhdysvalloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Lisätietoa www.garmin.com/newsroom ja Garmin Suomi Oy. Garmin ja nüvi ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä. Real Directions ja Real Voice ovat Garmin Ltd.:n tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä. Kaikki muut tuotemerkit, tuotenimet, yhtiön nimet, tavaramerkit ja palvelunimet ovat omistajiensa omaisuutta. Kaikki oikeudet pidätetään.