GLASTON LOIKKAA IOT-AIKAAN TOSIBOXIN AVULLA

Globaali lasinjalostuksen teknologiayhtiö uusi koneidensa etäyhteydet

Globaali lasinjalostuksen teknologiayhtiö Glaston (NASDAQ: GLA1V) on ottanut käyttöön Tosiboxin etäyhteysratkaisun kaikissa uusissa lasinjalostuksen koneissaan. Tosiboxin asiantuntemuksen ja tuotteiden avulla Glaston kykenee helposti luomaan tietoturvallisen etäyhteyden asiakkailleen toimittamiinsa koneisiin. Ilman erityistä IT-osaamista rakennettava yhteys helpottaa käyttöönottoa ja tuo samalla entistä helpomman keinon asiakaspalveluun koko koneen elinkaaren ajan. Tosiboxin valmistaman järjestelmän vahva tietoturva mahdollistaa lisäksi bisneskriittisen tiedon hyödyntämisen.

”Olemme käyttäneet Tosiboxin etäyhteysteknologiaa jo jonkun aikaa, ja olemme vakuuttuneet. Kaikissa uusissa laitteissamme on nyt mukana Tosiboxin ratkaisut eli etäyhteyslaitteet. Sen suurin etu on helppous, saamme langattoman etäyhteyden toimimaan parilla klikkauksella. Lisäksi Tosiboxin teknologia on tuonut meille monia muitakin etuja. Korkealuokkainen tietoturva esimerkiksi mahdollistaa bisneskriittisen tiedon hyödyntämisen uudessa pilvipalvelussamme”, sanoo Glastonin vanhempi tuotekehityspäällikkö Kimmo Kuusela

Glaston tarvitsee vahvaa ja luotettavaa etäyhteyttä koneidensa käyttöönoton sekä asiakkaiden käyttötukeen. Koneet täytyy saada toimimaan riippumatta asiakkaan verkkoympäristön ja yhteyksien muodosta. Tosiboxin tuotteiden avulla Glaston voi helposti liittää koneet langattoman etäyhteyden avulla omaan valvontakeskukseensa ilman, että heidän tai asiakkaan puolelta tarvitaan erityistä IT-osaamista. Tämä nopeuttaa asentajien työtä käyttöönotossa sekä asiakastuen palvelua etäyhteyden yli. Glaston voi etävalvoa koko laiteverkkoa keskitetysti. Lisäksi Tosiboxin teknologian tietoturvaominaisuudet mahdollistavat myös Glastonin uuden pilvipalvelun vaatiman turvallisen tiedonsiirron koneiden ja pilven välillä.

”Glaston voi nyt heittää asennusvaiheen väliaikaiset verkkopiuhat roskiin. Koneen saa heti kiinni langattomaan verkkoon. Asennus on nopeaa ja etävalvonnan saa saman tien kehiin. Edistyksellisenä toimijana Glaston näki heti myös vahvan tietoturvamme laajemman hyödyntämisen. Nyt Glaston voi siirtää liiketoimintakriittistä tietoa, kuten koneen tilatietoja, operointidataa ja statistiikkaa turvallisesti Glastonin yksityiseen pilveen. Näin he pääsevät kiinni asioiden internetiin, jonka myötä he pääsevät tekemään koko alan mullistavaa innovaatiotyötä ja asiakaspalvelua”, sanoo Tosiboxin toimitusjohtaja Tero Lepistö

Lisätietoja:

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy

tero.lepisto (at) tosibox.com, puh. +358 50 404 1346

Kimmo Kuusela, vanhempi tuotekehityspäällikkö, Glaston

kimmo.kuusela (at) glaston.net, puh. +358 400 940 604

Tosibox Oy

Tosibox Oy tarjoaa helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden internetiin.  Suomalaisen yhtiön tavoite on kehittää maailman paras ja tietoturvallisin internetyhteys, jonka avulla voidaan toteuttaa muun muassa asioiden internetin ratkaisuja.  Tosiboxin tuotteita on käytössä 70 maassa.  Lisätietoja osoitteesta www.tosibox.com

Glaston Oyj Abp
Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net