• Oy SEK Ab/

Hartwall Jaffa Jackfruit ja Pitahaya Light -hedelmä-virvoitusjuomissa maistuvat tropiikin jännittävät maut

Joko tunnet tropiikin maut makunystyröissäsi? Eksoottisten hedelmien makuiset uutuusvirvoitusjuomat Hartwall Jaffa Jackfruit ja Pitahaya Light tuovat trooppisen tuulahduksen juomatarjontaan. Aidot oikeat Hartwall Jaffat ovat aitoja myös maultaan: kaikissa Hartwall Jaffa -varianteissa käytetään vain luontaisia aromeja.

Hartwall Jaffan kesäuutuudet ovat suomalaisten odottamia hedelmäisiä juomaherkkuja. Uusi Hartwall Jaffa Jackfruit on täyteläinen ja pehmeän trooppinen virvoitusjuoma, jossa maistuvat veriappelsiini ja trooppinen jackfruit-hedelmä. Sokerimakeutetussa virvoitusjuomassa on energiaa 35 kcal/dl. Kuluttajatesteissä juoma sai innostuneen vastaanoton. Makua pidettiin jännittävän erilaisena muihin virvoitusjuomiin verrattuna. Hartwall Jaffa Pitahaya Light on appelsiinin ja pitahayan makuinen, raikas ja makean aromikas kevytvirvoitusjuoma. Tuote on odotettu, sillä maku on vuoden 2009 supersuosittu kausituote Hartwall Jaffa Kielletty Hedelmä. Kevyt juoma on makeutettu hedelmäsokerilla ja aspartaamilla, ja siinä on energiaa 9 kcal/dl. Maku aidosta hedelmästä Hartwall Jaffojen maku on aina aidosta hedelmästä, sillä kaikissa Hartwall Jaffa -varianteissa käytetään vain luontaisia aromeja. "Hartwall on Suomessa virvoitusjuomien edelläkävijä luontaisten aromien käytössä. Jatkuva tuotekehityksemme takaa, että käytämme aina parhaita mahdollisia raaka-aineita”, Hartwall Jaffan tuotepäällikkö Marleena Jalassola sanoo. Hartwall Jaffa Jackfruit ja Pitahaya Light -virvoitusjuomia myydään molempia sekä 0,5 että 1,5 litran kierrätysmuovipulloissa. Uutuudet ovat myynnissä 29.3.2010 alkaen.