Hästensin uusi Lenoria-mallisto vie säädettävien sänkyjen mukavuuden uudelle tasolle

Säädettävä Lenoria on 160-vuotisjuhlavuottaan juhlivan Hästensin uusi säädettävä sänkymalli, joka tarjoaa uuden, ennenkokemattoman nukkumismukavuuden säädettävien sänkyjen valikoimaan. Parhaat luonnonmateriaalit, kuten hevosen­jouhi, puuvilla ja villa takaavat sängyn hengittävyyden ja ylellisen mukavuuden. Hästens-sängyt valmistetaan edelleen yksilöllisesti käsin Ruotsissa.

Lenoria on Hästensin uusi säädettävä sänky, joka tarjoaa kaikki säädettävän sängyn ominaisuudet ja mannermaisen sängyn mukavuudet. Säädettävyytensä ansiosta sänkyä voi siis käyttää monipuolisemmin ja miellyttäviä asentoja esimerkiksi lukemiseen ja rentoutumiseen on useita. Sängyn päätä ja jalkopäätä voi säätää erikseen. Ulkonäkönsä puolesta Lenoria muistuttaa vaakatasossa perinteistä, ei-motorisoitua sänkyä.

100 % ylelliset luonnonmateriaalit

Kuten kaikissa Hästensin sängyissä, myös Lenoriassa käytetään vain parhaita luonnonmateriaaleja. Nämä materiaalit sängyssä toimivat luonnollisena ilmastointina pitäen nukkujan lämpötilan miellyttävänä ja poistaen kosteutta. Paremman nukkumisympäristön ansiosta unenlaatu paranee ja syvän unen osuus kasvaa. Lenorian ensiluokkainen jousitus huolehtii siitä, että kehon verenkierto pysyy tasaisena yön yli, jolloin puutumisia tai ylimääräistä kääntyilyä ei ilmene.

”Hyvällä unella on useita terveydelle hyödyllisiä vaikutteita, ja sängyllä on merkittävä vaikutus unen laatuun. Hästensin tavoitteena on tehdä maailman parhaita sänkyjä. Lenoria jatkaa Hästensin yli 160-vuotista käsityömestareiden perinnettä ja on erinomainen lisäys tuotekategoriaamme”, myyntipäällikkö Matti Jokitalo Hästensiltä kertoo.

Älypuhelin kaukosäätimenä

Lenoria-sänky saapuu Hästensin ja Vepsäläisen valikoimiin ympäri Suomen 1.4.2012 alkaen. Se on saatavissa 21 erivärisellä kangasvaihtoehdolla ja kolmella kehysvaihtoehdolla sekä erikokoisena leveyden vaihdellessa 85 cm:stä aina 220 cm levyiseen parisänkyyn. Sängyn säätö onnistuu langattoman kaukosäätimen painalluksella ja jopa bluetoothin välityksellä Android -älypuhelimen sovelluksella.

Hintaesimerkki: Hästens Lenoria, 90x210cm BJX Luxury -patjalla jalkoineen, 10 680 EUR

Istutettu puuntaimi jokaista sänkyä kohden

Maalis-, huhti- ja toukokuun aikana Hästens haluaa kiittää luontoa sen tarjoamista materiaaleista, ja istuttaa puun jokaista myytyä sänkyä kohden. Eleellä Hästens haluaa myös kannustaa ihmisiä huolehtimaan omasta unestaan ja yhteisestä planeetastamme.

Lisätietoja tuotteista: Matti Jokitalo, Hästens Sängar AB, p. 040 900 3469, matti.jokitalo@hastens.se

Lehdistömateriaali ja kuvat: Eija Manninen, viestintätoimisto SEK Public, p. 0400 773 877, eija.manninen@sekpublic.fi

Hästens – käsityön mestari jo 160 vuotta

Vuonna 1852 perustettu, satulanvalmistajana aloittanut Hästens on Ruotsin vanhin sängynvalmistaja. Maailman parhaimpien sänkyjen tarjoamiseen tähtäävä Hästens kilpailee hinnan sijaan laadulla. Hästensin taitavat sängynrakentajat ovat valmistaneet sänkyjä käsityönä pelkästään luonnonmate-riaaleista jo 160 vuoden ajan. Hästens on ainoa sängynvalmistaja, jonka sängyille on testien jälkeen myönnetty sekä Joutsen-ympäristömerkki, Öko-Tex että Möbelfakta -laatumerkinnät. Vuodesta 1952 lähtien Hästens on toiminut Ruotsissa kuninkaallisena hovitoimittajana. Yrityksen omistaa Jan Ryde, joka edustaa perheyrityksen viidettä sukupolvea. Hästens toimii tällä hetkellä 35 maassa.

www.hästens.com/fi