HopLop kasvaa, kansainvälistyy ja vahvistaa johtoaan

Petri Pitkäranta HopLop Groupin toimitusjohtajaksi 1.2. alkaen

Suomalainen sisäseikkailupuistoketju HopLop on kovassa kasvuvauhdissa. Yritys on avannut täysin uusia puistoja ja uudistanut vanhoja uuden konseptin mukaisiksi. Nyt keväällä HopLop ottaa ensimmäisen askeleen kansainvälistymisessä avaamalla puiston Saksaan. Uutta arvonluonnin vaihetta tukeakseen HopLop Groupin toimitusjohtajana on aloittanut 1.2.2018 Petri Pitkäranta

HopLop Groupin tuore toimitusjohtaja Petri Pitkäranta (DI) on ollut mukana rakentamassa yhtiöryhmän menestystarinaa jo muutaman vuoden ajan. Hän on ollut HopLopin hallituksen jäsen vuodesta 2015 ja puheenjohtaja syksystä 2016 lähtien. Nimityksen myötä HopLopin Suomen johtoryhmän jäsenet jatkavat yrityksen palveluksessa pienin vastuualuemuutoksin. HopLopin Suomen toimitusjohtaja Tomi Pulkki on 1.2. alkaen myös koko HopLop Groupin varatoimitusjohtaja, ja hänen päävastuullaan ovat toimipisteverkon laajentaminen, liiketoiminnan kehittäminen ja laadunvalvonta.

”Tänä vuonna odotamme kasvun kiihtyvän ja tavoittelemme 25 miljoonan euron liikevaihtoa. On hienoa saada Petrin osaaminen mukaan operatiiviseen toimintaan. Hän tuo yhtiöön vahvaa kokemusta kuluttajaliiketoiminnasta ja pääomasijoittajayhteistyöstä”, toteaa Pulkki.

Suomalaisia sisäseikkailuelämyksiä koko perheelle

Pitkärannalla on laaja kokemus vaativista johtotehtävistä. Hän on ollut muun muassa asumis- ja kuntoutuspalveluita tarjoavan Mikeva-konsernin toimitusjohtajana ja Isku Koti Oy:n toimitusjohtajana.

”HopLop on hieno esimerkki suomalaisesta palveluyrityksestä, jolla on vientipotentiaalia. Meillä HopLopissa on osaamista suunnitella kehittäviä, liikuttavia ja innostavia sisäseikkailuelämyksiä koko perheelle. Olen hyvin innostunut ja motivoitunut johtamaan HopLopia ja sen miltei 400 työntekijää”, sanoo Pitkäranta.

HopLopin ovat perustaneet vuonna 2006 Tomi Pulkki ja Joona Hietasola yhdessä puolisoidensa kanssa. Yhtiön omistavat Intera Partners ja yhtiön avainhenkilöt. HopLopin missiona on edistää perheiden yhdessäoloa ja lasten iloista liikkumista. HopLopilla on Suomessa tällä hetkellä 21 puistoa. Uusin puisto avautuu Seinäjoelle 21. helmikuuta.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Petri Pitkäranta, HopLop Group, p. 044 780 0600, petri.pitkaranta@hoplop.fi
Toimitusjohtaja Tomi Pulkki, HopLop Oy, p. 046 850 1712, tomi.pulkki@hoplop.fi

HopLop on Suomen suurin liikuntaseikkailupuistojen ketju ja merkittävin yksityinen lasten liikuttaja. HopLop on perustettu vuonna 2006 ja sillä on 21 toimipistettä ympäri Suomea. HopLop haluaa kannustaa lapsia leikkiin ja liikkumiseen sekä tukea perheiden hyvinvointia. Suomalaisomisteisella HopLopilla on käytössään Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu.
www.hoplop.fi