HopLop laajentuu vauhdilla ja avaa yli 10 puistoa lähivuosina

Uusin sisäseikkailupuisto avautuu Lohjalla pääsiäisenä

Lapsiperheitä liikuttava HopLop avaa Lohjalla uuden riemukkaan puiston perjantaina 25. maaliskuuta. Uuden puiston myötä yhtiö vahvistaa asemaansa Suomen suurimpana liikuntaseikkailupuistojen ketjuna. Lähivuosina HopLop laajentaa edelleen toimintaansa yli kymmenellä puistolla ympäri Suomea ja monipuolistaa jo olemassa olevien toimipisteidensä tarjoamaa.

Suomalaisomistuksessa oleva HopLop rohkaisee lapsia leikkiin ja liikkumiseen. ”Haluamme tuoda lasten elämään iloa ja onnistumisen elämyksiä. Seikkailupuisto on oivallinen paikka harjoitella liikkumisen taitoja turvallisesti. Punaiset posket ovat paras palkintomme”, toteaa toimitusjohtaja Tomi Pulkki HopLop Oy:stä hymyssä suin.

Lohjalle avautuva sisäseikkailupuisto on osa HopLopin merkittävän investointiohjelman täytäntöönpanoa. Luvassa on laajennuksia ja yli 10 uutta puistoa lähivuosina.

”Tämän vuoden aikana uusia puistoja on tulossa muun muassa Vantaalle ja Tampereelle. Samalla olemassa olevia HopLop-puistoja kehitetään monipuolisimmiksi ja entistä liikunnallisemmiksi. Haluamme ottaa perheet kokonaisuutena huomioon ja kehitämme myös vanhempien viihtyvyyttä”, painottaa Pulkki.

Riemunkiljahduksia pääsiäisenä Lohjalla

Lohjan uudessa HopLop-puistossa päästään vauhdin makuun kahdessa jännittävässä liukumäessä; tulivuori- ja rullaliukumäessä, jotka ovat jo saavuttaneet huippusuosion Turun ja Vaasan puistoissa.

”Lohjan HopLopissa on kiinnitetty erityisen paljon huomiota tilasuunnitteluun ja akustiikkaan, jolloin riemunkiljahdukset kuuluvat vanhempien korviin hieman vaimeammin”, kertoo Pulkki.

Lohjan sisäseikkailupuisto avautuu pääsiäisen kynnyksellä perjantaina 25.maaliskuuta osoitteessa Puistokatu 16. Uusi riemukas HopLop Lohja on avoinna joka päivä kello 10-20.

Vuoden 2016 HopLop-puistojen laajennukset ja uudet keskukset:

-       Jyväskylän puiston laajentaminen kaksinkertaiseksi keväällä 2016

-       Vantaan puiston laajentaminen kaksinkertaiseksi kesällä 2016

-       Uuden ison puiston avaaminen Vantaan Varistoon kesällä 2016

-       Useita uusia puistoja ja laajennuksia. Esimerkiksi Tampereella avataan vuoden loppuun mennessä kolme isoa HopLop-puistoa.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Tomi Pulkki, HopLop Oy
p. +358 46 850 1712, tomi.pulkki@hoplop.fi,

HopLop on Suomen suurin liikuntaseikkailupuistojen ketju ja merkittävin yksityinen lasten liikuttaja. HopLop on perustettu vuonna 2006 ja sillä on 18 toimipistettä ympäri Suomea. HopLop haluaa kannustaa lapsia leikkiin ja liikkumiseen sekä tukea perheiden hyvinvointia.

www.hoplop.fi