• Oy SEK Ab/

iPhone-navigoinnissa auotaan uusia uria: Garmin-yhtiön NAVIGON esittelee iPhone-sovelluksensa 2.0 -version

"NAVIGON 2.0 for iPhone" tarjoaa lukuisia uraauurtavia innovaatioita. Uudella NAVIGON MyMaps -karttatoiminnolla käyttäjät voivat vapaasti valita iPhone-puhelimeensa tallennettavat kartat. Uusimmat kartat -takuun myötä uusimmat karttapäivitykset ovat käytettävissä heti oston jälkeen. NAVIGON FreshMaps XL -ominaisuuden ansiosta iPhone- ja iPad-käyttäjillä on nyt mahdollisuus hankkia säännölliset karttapäivitykset. Lisäksi uudistettu käyttöliittymä tekee sovelluksen käytön entistä intuitiivisemmaksi.

NAVIGON tuo markkinoille iPhone- ja iPad- navigointiratkaisunsa uuden sukupolven. "NAVIGON 2.0 for iPhone" sisältää joukon erilaisia ​​innovaatioita. NAVIGON FreshMaps XL -ominaisuudella säännölliset karttapäivitykset ovat saatavilla nyt ensimmäistä kertaa. Neljännesvuosittain käyttäjä voi ladata itselleen uusimmat karttapäivitykset vähintään kahden vuoden ajan. Nykyiset Nordics-version käyttäjät voivat NAVIGON FreshMaps XL:n myötä laajentaa sovelluksensa 44 maan kartat sisältävään Eurooppa-versioon.

Uudenlaista karttojen hallintaa MyMaps -toiminnolla

"WLAN-yhteyden ja NAVIGON MyMaps -hallintaohjelman avulla käyttäjä voi varustaa sovelluksensa täsmälleen niillä kartoilla, joita hän tarvitsee tulevilla matkoillaan", NAVIGONin kansainvälisen matkapuhelinliiketoiminnan johtaja Gerhard Mayr kertoo. "Tämä vapauttaa tallennustilaa muulle sisällölle, kuten musiikille tai videoille, ja mahdollistaa samanaikaisesti navigoinnin ilman datayhteyttä." Yksittäiset kartat voidaan valita EU-paketista tai alueellisesta paketista (kuten Nordics).

Uusi toimintamalli tekee käytön helpommaksi

NAVIGONin Applen iOS-käyttöjärjestelmälle suunnitelluilla uusimman sukupolven sovelluksilla on erityisen selkeä rakenne. Uusi käyttöliittymä helpottaa siirtymistä yksittäisten toimintojen välillä. Näin käyttäjällä on pääsy tärkeimpiin valikkotoimintoihin karttanäkymässä. Asetukset ja toiminnot on erotettu selkeästi navigoinnin aikana. ”NAVIGON 2.0 for iPhone” -sovelluksessa kartta on keskiössä ja monissa valikoissa se näkyy taustalla läpikuultavana.

Lukuisia toimintoja voidaan lisäksi hallita iPhonelle tyypillisellä monikosketuksella. Tämän seurauksena esimerkiksi karttojen kääntäminen tai suurentaminen on helpompaa. Sovellus on myös kätevästi yksilöitävissä eri lisähankinnoilla sovelluksen sisällä (In-App).

”NAVIGON 2.0 for iPhone” on saatavilla suomen- ja ruotsinkielisenä.

Hinnat ja saatavuus

Kaikki nykyiset NAVIGON MobileNavigator iPhone -käyttäjät voivat nyt ladata päivityksen maksutta Applen App Storesta. Uusilla asiakkailla on mahdollisuus ostaa sovellus alennettuun tutustumishintaan kampanjan aikana 17.–30. marraskuuta. Eurooppa-version kampanjahinta on 59,99 euroa (norm. 89,99 e) ja Nordics-version 49,99 euroa (norm. 69,99 e).

NAVIGON FreshMaps XL on myös saatavilla alennettuun hintaan kyseisellä aikavälillä. Tämän säännöllisen karttatilauksen voi hankkia kertamaksulla helposti In-App -ostona sovelluksen sisällä. Eurooppa-versiossa tilaus maksaa 14,99 euroa (norm. 29,99 e), ja alueellisissa versioissa (esimerkiksi Nordics) 24,99 euroa (norm. 49,99 e), sisältäen laajennuksen 44 Euroopan maan karttoihin.

Aiemmin ostetut In-App -paketit ovat luonnollisesti käytössä myös päivityksen jälkeen. Kartta-aineistojen lataaminen edellyttää Internet-yhteyttä. Pelkän ohjelmiston päivittäminen ilman karttoja vie vastaavasti vähemmän aikaa.

Navigon sosiaalisessa mediassa:
Facebook: www.navigon.com/facebook
YouTube: www.navigon.com/youtube
Twitter: www.navigon.com/twitter
Flickr: www.navigon.com/flickr

Lisätietoja, kuvat ja testikappaleet:
SEK Public Oy
Tomi Ertovaara
tomi.ertovaara@sekpublic.fi

SEK Public Oy
Jukka Jänönen
jukka.janonen@sekpublic.fi