Jaana Vuori Microsoftin viestintäjohtajaksi

Microsoft Oy:n viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty YTM Jaana Vuori, 36. Vuori siirtyy tehtävään SEKistä, jossa hän toimi viestintätoimisto GCI:n toimitusjohtajana. Jaana Vuori aloittaa tehtävässä helmikuussa 2010.

Jaana Vuorella on mittava kokemus viestinnän suunnittelusta, johtamisesta ja toteuttamisesta. Hän on toiminut johtotehtävissä viestintätoimistoissa, viestintäpäällikkönä ja median palveluksessa. Viimeiset neljä vuotta Vuori vastasi viestintätoimisto GCI:n liiketoiminnasta. Viestintätoimisto GCI kuuluu SEKiin, joka on Suomen suurin markkinoinnin, markkinointiviestinnän ja viestinnän yritysryhmittymä. ”Microsoft on viestinnän ammattilaisen kannalta hyvin kiinnostava työnantaja useasta näkökulmasta. Viestinnän kenttä on kattava, sillä Microsoftin tuote- ja palveluvalikoima sekä laaja verkosto etsivät monipuolisuudessaan vertaistaan. Lisäksi Microsoft on omilla palveluillaan muokkaamassa tapaa, jolla yhteydenpito, arjen organisointi, työn teko ja myös viestintä muuttavat muotoaan”, sanoo Jaana Vuori. Microsoft Oy:ssä työskentelee yli 250 työntekijää. Suomessa Microsoftin yli 3000 kumppania kattavassa verkostossa Microsoft-teknologioiden parissa työskentelee yli 15 000 henkilöä.