Jari Toivanen Abloyn toimitusjohtajaksi 1.4.2017 alkaen

Abloy Oy:n toimitusjohtajaksi 1.4.2017 alkaen on valittu KTK Jari Toivanen. Abloylla vuodesta 1988 alkaen työskennellyt Jari Toivanen on vuodesta 2010 lähtien toiminut kansainvälisten myyntiyhtiöiden toiminnasta vastaavana johtajana. Monipuolisen ABLOY-uransa aikana Toivanen on työskennellyt johtoryhmätasolla sekä kansainvälisen liiketoiminnan että liiketoimintayksikön johtotehtävissä.

”Sähköiset tuote- ja palveluratkaisumme ovat vahvassa kasvussa ja kehitämme jatkuvasti uusia innovaatioita. Meillä on loistava, sitoutunut ABLOY-henkilöstö ja globaali ABLOY-jakeluverkosto huolehtimassa asiakaskuntamme tarpeista sekä kotimaassa että maailmalla. Abloy täyttää tänä vuonna 110 vuotta, ja jatkamme korkealaatuista asiakaspalveluamme katse vahvasti tulevaisuuteen suunnattuna”, kommentoi Jari Toivanen.

Lisätiedot:
Ilkka Kivisaari, toimitusjohtaja, Abloy Oy, ilkka.kivisaari@abloy.com
Jari Toivanen, johtaja, kansainväliset myyntiyksiköt (toimitusjohtaja 1.4. alkaen), Abloy Oy, jari.toivanen@abloy.com

Haastattelupyynnöt:
Hanna Järvinen, johdon assistentti, Abloy Oy, puh. 050 522 9766

ABLOY suojaa ihmisiä, omaisuutta sekä liiketoimintaa maalla, merellä ja ilmassa – olosuhteista riippumatta. Käyttäjien yksilöllisiin tarpeisiin luodut ratkaisut ulottuvat kotien lukinnasta äärimmäistä turvaa vaativiin ammattikohteisiin. Maailmanlaajuinen 90 maata kattava jakeluverkostomme vastaa asiantuntevasta palvelusta.

Abloy Oy on osa ASSA ABLOY -konsernia, joka maailman johtavana oviympäristöratkaisujen toimittajana tarjoaa asiakkailleen turvallisia ja helppokäyttöisiä sovelluksia ovien avaamiseen ja sulkemiseen. Konsernissa on 47 000 työntekijää ja liikevaihto 7,5 miljardia euroa.