Järkihankinta: NAVIGON max-sarjan navigaattori

Erinomaista navigointia järkihintaan - tämä on ollut NAVIGONin max-laitteiden suosion salaisuus. Vuoden 2009 IFA-messuilla tämän menestystarinan sankareina näyttelevät NAVIGON 3300max, 3310max, 4310max sekä 4350max -navigaattorit. Mallisto ei tee vaikutusta ainoastaan esteettisyydellään, vaan myös edistyksellisillä ominaisuuksillaan.

Max-laitteet ovat aina olleet NAVIGONin tuotevalikoiman halutuimpia malleja. Eikä ihme, sillä niissä yhdistyvät saumattomasti korkea laatu ja kohtuullinen hinta. Tämä pätee myös max-malliston uusimpiin tulokkaisiin. “Tarjoamme jatkossakin hintatietoisille asiakkaillemme laitteita, joiden ominaisuudet täyttävät heidän kaikki odotuksensa,” NAVIGONin tuotteista vastaava johtaja Jörn Watzke toteaa. NAVIGON MyRoutes-toiminto on yksi suosituimmista NAVIGON-laitteiden ominaisuuksista läpi koko mallisarjan. Kaikkiin max-laitteisiin kuuluva toiminto antaa kuljettajalle reittiehdotuksia hänen yksilölliseen ajotapaansa, viikonpäivään ja kellonaikaan perustuen. Parhaan mahdollisen reitin lisäksi ominaisuus ehdottaa jopa kahta vaihtoehtoista reittiä, jotka voi helposti valita ruudulta matkan alkaessa. MyRoutes näyttää kaikkien kolmen reitin kilometrimäärän ja arvioidun matka-ajan ruudulla valinnan aikana. Tämä antaa kuljettajalle mahdollisuuden vaikuttaa reittivalintaan helposti, mutta ehkäisee pitkien kiertoteiden valinnan vahingossa. Toinen kaikista max-malleista löytyvä hyödyllinen ominaisuus on NAVIGON Clever Parking -toiminto. Se antaa kuljettajalle tietoa määränpään parkkialueiden sijainnista, aukioloajoista, yhteystiedoista ja hinnoista. TMC Routing Info puolestaan varoittaa kuljettaa edessä olevista liikenneruuhkista ja tarjoaa samalla vaihtoehtoista reittiä. Max-laitteet sopivat jokaiseen käyttöön NAVIGON 3300max on max-perheen peruslaite. Ne, jotka haluavat lisää ominaisuuksia voivat hankkia pienellä lisärahalla NAVIGON 3310max -laitteen, jossa mukana muun muassa mahdollisuus TMC-liikennetietoon sekä Euroopan kartat . NAVIGON 4310max ja NAVIGON 4350max tarjoavat vielä enemmän ominaisuuksia. Ne poikkeavat 33max-laitteista myös ulkoisesti. Kromattu reunus ja tyylikäs kiiltävän musta viimeistely osoittavat heti, että kyse on korkealuokkaisista laitteista. 4350Max-laitteessa on integroitu Bluetooth hands-free -ominaisuus, joka mahdollistaa puhelinnumeroiden siirtämisen matkapuhelimesta navigaattorin muistiin. Samassa laitteessa on myös TMC-palvelu, joka näyttöinfon lisäksi kertoo ääneen mahdollisten ruuhkien sijainnit (ei käytössä suomenkielisessä käyttöliittymässä). 3310max, 4310max ja 4350max -laitteiden ostajat saavat myös 80 prosentin alennuksen NAVIGON FreshMaps -palvelusta, mikäli palvelun ostaa 30 päivän sisällä navigaattorin käyttöönotosta. FreshMapsin avulla navigaattorin karttamateriaalin voi päivittää neljä kertaa vuodessa kahden vuoden ajan vain 19,95 euron kertamaksulla . NAVIGON 3300max, 3310max, 4310max ja 4350max ominaisuudet: • 4,3 tuuman näyttö, 16:9 kuvasuhde • NAVIGON MyRoutes • NAVIGON Clever Parking • POI Click • TMC Routing • Lane Assistant Pro • NAVIGON MyReport • Reality View Light (NAVIGON 3300max ja 3310max) • Reality View Pro (NAVIGON 4310max ja 4350max) • Text-to-Speech (NAVIGON 4350max, ei käytössä suomenkielisessä käyttöliittymässä) • Spoken TMC (NAVIGON 4350max, ei käytössä suomenkielisessä käyttöliittymässä) • Bluetooth hands-free (NAVIGON 4350max) • Hinnat: 159 euroa, sis. alv. (NAVIGON 3300max); 199 euroa sis. alv. (NAVIGON 3310max); 229 euroa sis. alv. (NAVIGON 4310max); 259 euroa sis. alv. (NAVIGON 4350max) Navigon sosiaalisessa mediassa: Twitter: www.twitter.com/NAVIGON_ Flickr: http://www.flickr.com/photos/navigon/ YouTube: http://www.youtube.com/user/NAVIGONcom Facebook: http://www.facebook.com/pages/NAVIGON/51924150929 (*) Pohjoismaiden kartta-aineisto (**) 40 Euroopan maan kartta-aineisto (***) 40 Euroopan maan kartta-aineisto (****) Normaali hinta: 99 euroa