Jo yli kaksi miljoonaa älypuhelimen haltijaa navigoi NAVIGON-sovelluksilla

Kahden miljoonan NAVIGON-älypuhelinsovelluksen käyttäjän rajapyykki ylitettiin vain muutama päivä ennen Barcelonan Mobile World Congress -tapahtumaa. NAVIGON juhlii tätä tarjoamalla asiakkailleen alennetut hinnat eri NAVIGON MobileNavigator-versioista sekä lisäsovelluksista, esimerkiksi Michelin-oppaista ja Traffic Live -palvelusta.

Saksalainen navigointiyritys NAVIGON auttaa tällä hetkellä miljoonia autoilijoita pääsemään määränpäähänsä älypuhelimiin asennettavilla navigointisovelluksilla. ”Voimakkaasti kasvavat lautausmäärät osoittavat, että olemme menossa oikeaan suuntaan konseptillamme”, sanoo NAVIGOnin matkapuhelinliiketoiminnan johtaja Gerhard Mayr. ”Tavoitteenamme on jatkuvasti laajentaa matkapuhelinsovelluksiamme.” Tarjotakseen yhä useammalle älypuhelinkäyttäjälle ympäri maailman mahdollisuuden navigoida NAVIGON-ohjelmistolla, yritys myöntää nyt erikoisalennuksen. NAVIGON MobileNavigator on ladattavissa 50 prosentin alennuksella 10.–13. helmikuuta. Kaikista lisäpalveluostoista MobileNavigator-ohjelmiston sisällä (In App Purchase) myönnetään 25 prosentin alennus, puhelimen käyttöjärjestelmästä riippumatta.

Eri versioita yhä useammalle alustalle

NAVIGON jatkaa sovellustensa laajentamista yhä useampaan matkapuhelimen käyttöjärjestelmään. Vuoden 2011 ensimmäisellä vuosineljänneksellä NAVIGON tuo markkinoille Bada-käyttöjärjestelmään sopivia navigointiohjelmistoja yhteistyössä Samsung Australian kanssa. Yrityksen älypuhelinsovelluksia on siis jatkossa kolmena variaationa: matkapuhelinoperaattorin kanssa tarjottavat versiot (esimerkiksi Telekom Deutschland), puhelinvalmistajan kanssa tarjottavat versiot (Samsung) sekä NAVIGONin täysversio. NAVIGONin suunnitelmissa on laajentaa sovelluksen eri versiot yhä useammalle alustalle ja yhä useampaan maahan. ”Meille tämä myyntistrategia on osoittautunut täydelliseksi yhdistelmäksi”, toteaa Gerhard Mayr. ”Näin voimme tarjota asiakkaillemme vapauden valita matkapuhelimiinsa haluamansa navigointiratkaisut.”

Hinnat ja saatavuus

Tästä päivästä helmikuun 13. päivään saakka NAVIGON tarjoaa 50 prosentin alennuksen kaikista NAVIGON MobileNavigator-täysversioista. Lisäksi kaikki MobileNavigator-ohjelmiston sisällä tehdyt lisäpalveluostot (In App Purchase) myydään nyt 25 prosentin alennuksella.

Poimintoja suosituimmista lisäpalveluista (In App Purchase)

iPhone
Traffic Live EU: 14,99 € (norm. 19,99 €)
MICHELIN ravintola- ja hotelliopas: 14,99 € (norm. 19,99 €)