Jyväskylän Hammaslääkäriasema on siirtynyt osaksi Med Groupia

Jyväskylän suurin ja vanhin hammaslääkärikeskus Jyväskylän Hammaslääkäriasema on siirtynyt yrityskaupan myötä osaksi Med Group -konsernia.

Jyväskylän Hammaslääkäriasemalla on seitsemän hoitohuonetta ja siellä toimii kaikkiaan 11 hammaslääkäriä, yksi suuhygienisti sekä 13 hammashoitajaa ja muuta työntekijää. Yrityskaupan jälkeen Med Groupilla on 11 yksityistä hammaslääkäriasemaa Keski-Suomen ja eteläisen Suomen alueella.

”Toimintamme laajentuminen Keski-Suomeen on Med Groupille merkittävä avaus. Jyväskylän Hammaslääkäriasema on tunnetuin ja isoin hammaslääkäriasema koko alueella. Asiakkaat luottavat siellä toimivien ammattilaisten osaamiseen ja potilassuhteet ovat pitkäaikaisia. Näkemyksemme mukaan hammaslääkärikeskusten ketjuuntuminen jatkuu voimakkaana myös tulevaisuudessa. Nähtävissä on myös se, että ketjumaiset toimijat erottautuvat toisistaan arvoiltaan ja sillä, miten ne ovat kiinnostuneita palveluiden sisällöstä”, kertoo Med Groupin toimitusjohtaja Kustaa Piha.

”Oli hienoa, että pääsimme yhteistyöhön nimenomaan Med Groupin kanssa. Meillä oli myös muita vaihtoehtoja, mutta Med Group erottautui erityisesti käytännönläheisellä otteella ja sillä, että asiakkaat ovat aina etusijalla. Tämä on meille kliinistä työtä tekeville erittäin tärkeää. Halusimme, että potilaista huolehditaan myös jatkossa. Vaakakupissa painoi myös se, että Med Group on rakentanut yhteistoimintaa julkisen ja yksityisen sektorin välille. Siirtyminen osaksi kasvavaa ketjua tuo meille uusia voimavaroja esimerkiksi palveluiden sisällön kehitykseen ja uudistamiseen”, kertoo Jyväskylän Hammaslääkäriaseman vastaava hammaslääkäri Petri Poutamo.

www.medgroup.fiwww.jyvaskylanhammaslaakariasema.fi

Lisätietoja:

Med Group Oy
toimitusjohtaja Kustaa Piha
kustaa.piha@medgroup.fi
puh. 050 359 6835

Jyväskylän Hammaslääkäriasema
vastaava hammaslääkäri Petri Poutamo
petri.poutamo@fimnet.fi
puh. 040 595 7702

Med Group on kotimainen sosiaali- ja terveysalan yritys, joka kehittää palveluiden laatua, toimivuutta ja tehokkuutta. Julkisen sektorin kumppanina Med Group edistää oikeudenmukaisten ja tasa-arvoisten hoitomahdollisuuksien saatavuutta koko maassa. Yrityksen päätoimialoja ovat ensihoito, lääkäripalvelut, suun terveydenhuolto sekä hoivapalvelut. Yhtiön liikevaihto on yli 50 milj. euroa ja työntekijöitä on noin 900.