K-S Lukkomestarit siirtyi Certegon omistukseen

Certego Oy on hankkinut K-S Lukkomestarit Oy:n, joka on Abloy-valtuutettu lukitus- ja turvallisuusalan yhtiö ja toiminut lähes 20 vuotta Jyväskylässä. Certego on Pohjoismaiden johtava turvaratkaisujen tarjoaja, joka tunnettiin aiemmin Suomessa Flexim Security ja Turvaykköset -nimillä.

”Haluamme olla aktiivisesti mukana edistämässä lukitus- ja turvallisuusalan kehitystä ja tarjota valtakunnallisesti alan parasta palvelua toimien jo 18 paikkakunnalla. Yrityskaupan myötä Certego pystyy tarjoamaan asiakkailleen yhä kokonaisvaltaisemmat ja laadukkaammat palvelut koko Keski-Suomen alueella. K-S Lukkomestareiden osaava henkilöstö ja turvallisuusalan pitkä kokemus antavat meille hyvän mahdollisuuden kehittää liiketoimintaa edelleen”, kommentoi Certegon toimitusjohtaja Veli Huotari.

”Olen erittäin tyytyväinen, että Certego on uusi omistajamme. Uskon yrityskaupan olevan asiakkaillemme ja työntekijöillemme mainio mahdollisuus. Jatkossa pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä laajemmin uusien tuotteiden ja palveluiden muodossa”, sanoo K-S Lukkomestarit Oy:n Reijo Rapo, joka jatkaa yhtiön johtajana.

Lisätiedot:

Certego Oy
Veli Huotari
veli.huotari@certego.fi

Pohjoismaiden johtava turvaratkaisujen tarjoaja CERTEGO on osa ASSA ABLOY -konsernia ja toimii Suomessa 18 paikkakunnalla. Certego Oy:n liikevaihto on 55 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 350 lukitus- ja turvallisuusalan ammattilaista. CERTEGOLLA on pohjoismaissa yhteensä 90 toimipistettä ja yli 1 200 työntekijää.