Kansallinen etätyöpäivä: Etätyölaboratorio

Etätyölaboratorio

Perjantaina 21.9. klo 12-18 Helsingin kaupunginkirjaston Kirjasto 10:ssä, Postitalossa (Elielinaukio 2 G, Helsinki), tutustutaan uusimpiin etätyön välineisiin asiantuntijoiden avulla. Radio SuomiPOP:n Arttu Harkki ja Rakel Liekki juontavat etätyöaiheisen iltapäiväshow’n suorana lähetyksenä tapahtumapaikalta. Tilaisuudessa arvotaan Nokia Lumia 610 -puhelin.

Saako sinun työpaikallasi tehdä etätöitä? Tule keskustelemaan Suomen ympäristökeskuksen, Microsoftin, Fujitsun, TeliaSoneran ja Tiedon asiantuntijoiden kanssa!

Demopisteessä esittelyssä uusimmat etätyön välineet:

• klo 12.00 – 12.15        Ajanhallinta  ja apuvälineet
  • klo 13.00 – 13.15        Videoneuvottelut
  • klo 14.00 – 14.15        Yhdessä työskentely
  • klo 15.00 – 15.15        Ajanhallinta  ja apuvälineet
  • klo 16.00 – 16.15        Videoneuvottelut
  • klo 17.00 – 17.15        Yhdessä työskentely

Tapahtumaan on vapaa pääsy. http://www.etatyopaiva.fi

Kansallinen etätyöpäivä

Suomen ympäristökeskus ja Microsoft Oy kumppaneineen järjestävät toisen Kansallisen etätyöpäivän perjantaina 21.9.2012. Viime syksynä kampanjaan osallistui yli 10 000 suomalaista ja lähes 200 organisaatiota. Tänä vuonna kampanjassa nostetaan esille etätyön pelisäännöt ja luottamus. Kampanjan suojelijana toimii työministeri Lauri Ihalainen.

Ohjeita ja vinkkejä etätyöpäivään valmistautumiseen sekä etätyön pelisääntöjen rakentamiseen löydät Kansallisen etätyöpäivän verkkosivuilta. Osallistu myös keskusteluun Facebookissa.