Kun on aikaa tehdä hyvää Yritykset jalkautuvat hyväntekeväisyyden pariin

Jakaminen ja osallistuminen ovat tänä päivänä entistä merkityksellisempiä arvoja ihmiselle ja yhteisöille. Onnellisuutta arvostetaan usein enemmän kuin palkkaa tai yrityksen saavuttamaa huipputulosta. Yksi tapa tukea arvomaailmaan muutosta on tarjota henkilöstölle helppoja tapoja tehdä hyvää.

Microsoft Dynamics haluaa omalta osaltaan tehdä auttamisen mahdollisimman helpoksi ja on käynnistänyt kampanjan, jonka tavoitteena on lahjoittaa 10 000 tuntia aikaa hyväntekeväisyyteen. Kampanjan tarkoituksena on saada kaikenkokoisia suomalaisia yrityksiä ja organisaatioita mukaan antamaan aikaansa hyväntekeväisyyteen.

”Tahtotilamme on, että asiakkaamme voisivat säästää aikaa ja tehostaa työntekoaan. Säästetty aika käytetään usein uusien töiden tekemiseen. Tällä kampanjalla haluamme innoittaa ihmisiä ja organisaatioita pohtimaan, miten ne voisivat käyttää säästettyä aikaansa asioihin, jotka tuottavat henkilöstölle vähän pitkäaikaisempaa onnistumisen tunnetta kuin 200-kohtaisesta 150-kohtaiseksi lyhentynyt tehtävälista”, Microsoft Dynamics -liiketoimintajohtaja Mika Aromaa kertoo.

”Esimerkiksi toiminnanohjausratkaisumme toimivat kaikille tutulla tavalla ja mahdollistavat toistuvien rutiinitehtävien automatisoinnin. Tämä säästää aikaa niin koulutuksissa kuin arkisten tehtävien suorittamisessa”, hän lisää.

Dynamics-tiimi on haastanut kampanjaan mukaan kumppaneitaan ja haaste on otettu hyvin vastaan.

”Kesäkuun alussa menemme kumppaneidemme kanssa siivoamaan Suomenlinnaa kymmenien ihmisten voimin. Hyvän tekemisen ei tarvitse olla vaikeaa eikä kohdetta tarvitse hakea kaukaa. Toimiston viereinen puisto tai päiväkoti käy kohteeksi vallan mainiosti. Nämä pienet teot tuovat hyvän mielen koko työyhteisöön ja auttavat monia lahjan saajia konkreettisesti”, Aromaa kannustaa.

Dynamics-haastekampanjaan saa ehdottaa omia avustuskohteita ja jokainen aikaa lahjoittava yhteisö voi haastaa muita yrityksiä ja organisaatioita mukaan kampanjaan. Kampanja kestää ensi kesään saakka.

Kun on aikaa tehdä hyvää -kampanjasivustot löytyvät osoitteesta www.enemmanaikaa.fi

Lisätiedot:

Microsoft Dynamics -liiketoimintajohtaja Mika Aromaa, Microsoft Oy, p. 050 592 8556, mika.aromaa@microsoft.com