• Oy SEK Ab/

Lääkkeetön vaihtoehto allergisen nuhan hoitoon - Nasaleze ehkäisee oireet luonnollisesti

Ei kevättä ilman pölyä! Etenkin tänä keväänä runsas katupöly ja samaan aikaan alkanut siitepölykausi ovat yhä useamman riesana. Altistuminen yleensä pahentaa oireita kauden edetessä, joten allergeenien välttäminen tai niiltä suojautuminen jo ennakkoon on järkevää. Nasaleze-nenäsumute on lääkkeetön vaihtoehto allergisten oireiden ehkäisyyn ja hoitoon. Keväällä tuulipölytteisen lepän ja pähkinäpensaan jälkeen eniten oireita aiheuttaa koivu. Pujo ja noin 40 allergisoivaa siitepölyä tuottavaa heinälajiketta kiusaavat puolestaan keskikesällä.

Nasaleze-nenäsumute on hienojakoista, mikrokristallisoitua selluloosajauhetta, joka muodostaa limakalvolle nopeasti hajuttoman, mauttoman ja huomaamattoman geelikalvon. Ilmassa olevat pienhiukkaset kiinnittyvät geelikalvoon, eivätkä allergeenit näin pääse kosketuksiin suoraan limakalvon kanssa. Nasaleze ei sisällä mitään lääkeainetta, eikä siitä imeydy mitään kehoon. Luonnollinen allergiaoireiden ehkäisy syntyy näin ilman allergialääkkeiden usein aiheuttamaa väsyttävää sivuvaikutusta. Kliinisissä tutkimuksissa Nasaleze on todettu tehokkaaksi hoitomuodoksi ja se täyttää korkeimmat puhtaus- ja turvallisuusvaatimukset. Nasaleze sopii kaikille, myös lapsille, raskaana oleville ja astmaatikoille. Noin 17 euroa maksavaa Nasalezea (500 mg pullo, noin 200 annosta) on saatavilla apteekeista, terveys- ja luontaistuotekaupoista sekä hyvin varustetuista marketeista. Lisätiedot: Seija Paananen, toimitusjohtaja, Polar Pharma Oy, puh. 040 764 0331, seija.paananen@polarpharma.fi www.nasaleze.fi Tuotenäytteet: Eija Manninen-Stenroos, SEK Public Oy, puh. 0400 77 38 77, eija.manninen@sekpublic.fi Tuotekuvat: http://www.polarpharma.fi/kuvapankki/ ***** Polar Pharma Oy on vuonna 1993 perustettu luontaistuotealan suomalainen tukku- ja markkinointiyritys. Polar Pharma tarjoaa kliinisesti testattuja ja innovatiivisia luontaistuotteita sekä kotimaisia laadukkaita urheilujuomavalmisteita Suomen markkinoille. Polar Pharman tuotteita myydään luontaistuotekaupoissa, apteekeissa ja hyvin varustetuissa marketeissa.