Laitepäivityksillä NAVIGON 40- ja 70 -sarjojen navigaattorit ajan tasalle

NAVIGON 40- ja 70 -navigaattorisarjojen käyttäjät voivat nyt päivittää laitteensa uusimman sukupolven tasolle kuuden tuoreen päivityksen avulla. Päivitykset varustavat laitteet intuitiivisella NAVIGON Flow -navigointiohjelmistolla sekä lisäkartoilla ja uusilla toiminnoilla. Päivitykset ovat ladattavissa NAVIGON Fresh -palvelun kautta 69,95 euron hintaan.

NAVIGON on julkistanut kuusi uutta päivitystä, jotka tuovat 40- ja 70 -sarjojen navigaattorit viimeisimpien navigointisovellusten tasolle [1]. Intuitiivisen NAVIGON Flow - navigointiohjelmiston lisäksi päivitykset varustavat laitteet myös tuoreimmilla kartoilla ja tukulla uusia ominaisuuksia.

”Parannusten avulla käyttäjillä on mahdollisuus hyödyntää uusimpia navigointiominaisuuksia jo omistamissaan laitteissa, kertoo NAVIGONin tuotelinjajohtaja Jörn Watzke. "Viimeisimpien toimintojen ja NAVIGON Flow -navigointiohjelmiston yhdistelmä antaa aivan uudenlaisen käyttökokemuksen." NAVIGON Flow -ohjelmiston ansiosta mm. liikennejärjestelyjen tarkastelu on entistäkin helpompaa ja käyttäjät saavat vaihtoehtoisista reiteistä hyvän yleiskuvan vaivattomasti.

Kaikkea uusien karttojen ja Panorama View 3D:n väliltä

Päivitys [2] tuo kaikkiin 40- ja 70-sarjan navigaattoreihin, Easy-mallista Plus- ja Premium- malleihin, 44 Euroopan maan kartat sekä NAVIGON Flow -navigointiohjelmiston. Tämä helpottaa käyttöä ja antaa paremman yleiskuvan. Esimerkiksi toimintopalkin havainnollistavat kuvakkeet tekevät navigointivalikosta helposti ymmärrettävän.

Easy-mallin laitteisiin on myös saatavilla Text-to-Speech -toiminto 13 kielellä, myös suomeksi [3]. Toiminto kertoo tiennimet, liittymät ja välimatkat ääneen. Suomessa NAVIGON 70 Plus- laitteen päivittäjät saavat päivityksen mukana myös Suomessa toimivan Premium TMC -ominaisuuden, joka kertoo autoilijalle tuoreimmat liikennetiedot [4]. NAVIGON 40 Premium -laitteen päivittäjät saavat lisäksi Panorama View 3D - ja Landmark View 3D -ominaisuudet.

Päivitykset ovat nyt saatavilla NAVIGON Freshin kautta hintaan 69,95 euroa [5].

Päivitykset NAVIGON 40- ja 70 -sarjojen laitteille

• NAVIGON Flow -ohjelmisto
  • 44 Euroopan maata kattava kartta-aineisto

NAVIGON 40 Easy ja 70 Easy (lisäksi)

• Text-to-Speech -toiminto 13 kielellä
  • TMC-äänitiedotus
  • One Click Menu (vain NAVIGON 40 Easy)

NAVIGON 70 Plus (lisäksi)

• Premium TMC Suomi, Iso-Britannia ja Ranska

NAVIGON 40 Plus (lisäksi)

• Premium TMC Iso-Britannia ja Ranska

NAVIGON 40 Premium (lisäksi)

• Panorama View 3D
  • Landmark View 3D
  • Premium TMC Saksa

[1] Päivitysten myötä navigaattoreista poistuu PIN-suojaus, yhteystietojen synkronointi, reitit ja reittien tallennukset. Päivitykset ovat yhteensopivia laitteissa, joissa ei ole ”Truck Navigation” -toimintoa.
[2] Käyttäjät, joilla on Landmark View 3D -ominaisuus asennettuna NAVIGON 40 Easy tai NAVIGON 40 Plus -laitteisiiin, eivät voi käyttää ominaisuutta päivityksen jälkeen, sillä laitteessa ei ole tarvittavaa muistia matkakohteiden 3D -näyttöön.
[3] Text-to-Speech -kielet: suomi, ruotsi, englanti, saksa, ranska, norja, espanja, portugali, kreikka, italia, tšekki ja tanska.
[4] NAVIGON 40 Easy laitteisiin tulee TMC–äänitiedotus Ranskassa ja Iso-Britanniassa, One Click Menu ja Premium TMC -ominaisuus. NAVIGON 40 Plus -navigaattorissa Premium TMC Ruotsissa ja Norjassa ei ole enää käytettävissä päivityksen jälkeen. NAVIGON 40 Premium -navigaattorin päivittäjät saavat lisäksi Saksassa toimivan Premium TMC-ominaisuuden.
[5] Rekisteröityneet asiakkaat, jotka ovat jo tilanneet uutiskirjeen, voivat päivittää laitteensa 49,95 euron tarjoushintaan.

Navigon sosiaalisessa mediassa:
Facebook: www.navigon.com/facebook
YouTube: www.navigon.com/youtube
Twitter: www.navigon.com/twitter
Flickr: www.navigon.com/flickr

Lisätietoja, kuvat ja testikappaleet:

SEK Public Oy
Tomi Ertovaara
tomi.ertovaara@sekpublic.fi

SEK Public Oy
Jukka Jänönen
jukka.janonen@sekpublic.fi